Texas7 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei, er det noen som har dette bildet? Eller hva det heter? Fant det på google, syns det var ganske kult, søkte på "flod" og da kom bildet opp med tittelen "Francesco Lodolo flod" og internett siden www.lodolo.it... Håper noen kan hjelpe meg... Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Er jo lagra som scrivania.jpg, men tror det er hva han som tok screene av desktopen sin har valgt og kalle den. Fordi at man ikke finnern på googlesøket(eller, har ikke sett på så mange sider da) regner jeg med at dette er bare et bilde lagd hjemme av en perosn, og som ikke har blitt lagt ut et google søk Endret 26. oktober 2006 av disco808 Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Mulig at brukeren Marius E vet hva bildet heter, han hadde en avatar med den figuren på for en stund tilbake. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Her er bildet iallefall!! Navnet vet jeg ikke.... 1600x1200 Endret 26. oktober 2006 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Tuuuuuuusen Takk Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Finnes det flere bilder med denne figuren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå