Gumpen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 mitt lydkort funker ikke, så jeg må spare til nytt..i mens så er det kjipt og spille en del spill jeg har her uten lyd..så derfor tengte jeg kunne få deres hjelp..nevn noen spill uavhengig av lyd.. spill jeg har som eksempel: sims2 cs TMnations icy tower :!: men jeg går no lei Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Du får ta en titt på den siden her: http://www.deafgamers.com/index.htm Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 fin fin side noen andre forslag? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Football Manager fungerer fint utan lyd. Cheesmaster klarer seg og bra utan lyd. Kjøper du eit av dei spela har du mange år med morro. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 World of warcraft funker uten lyd ^^ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 gamebiz2.. gratis spill som ikkje trengs lyd.. du skal lede ett spillfirma og utvikle spill og konsoller som skal konkurere mot andre firma som atari og activision.. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvor får jeg tak i gamebiz? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Serious Sam 2... Mye gøyere med lyd, deilig soundtrack, men funker helt fint uten =) Heroes III og IV, har enda ikke prøvd V.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå