skylinepower Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hei finner ingen plass jeg kan poste spørsmål om traktor så jeg prøver her. finnes det noen side der ein kan finne traktorer til salgs i norge? som billisten f.eks bare at det er kun traktor Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Finn og autodb kan du jo prøve på Eller ta en titt på Felleskjøpet, AK maskiner, Eik-maskin osv Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 tenkte billige og da må de være brukte. er bare 12 år og kunne tenkt meg noe billig og tett Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 som sagt, finn.no og autodb.no er de 2 største bruktkjøretøy sidene på nettet. Du finner mange traktorer på de. Lenke til kommentar
Havar18 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 har nok best lykke på Finn.no om du håper å finne noe... Men som 12åring har du antakelig ikke råd til noe, ved mindre faren din driter lapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå