skylinepower Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) har lyst til og prøve det med et gammelt kabinett. tenkte og ha noen vifter noen plasser. mikse og fikse litt, men noen forslag? noen som har gjort det og kan vise noen bilder? Endret 25. oktober 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 har lyst til og prøve det med et gammelt kabinett. 7150534[/snapback] er jeg treig nå eller. Hva er kjelletet? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 kanskje vanskelig og forstå, det er selve rammen. alt utenom deksel og plater og slikt Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) kanskje vanskelig og forstå, det er selve rammen.alt utenom deksel og plater og slikt 7150752[/snapback] du må ja ha en slags form for bakplate til hk. Kan ikke skru det fast i lufta. Eller du kan kansje bruke to firkantrør som du skrur hk inni, hvis du ikke skal ha plate til hk. edit: åååja, nå skjønte jeg overskrifta, faen jeg er treig no. går utifra at det er skjelletet du mener? kanje ramma til kabinette passer bedre som beskrivelse. Endret 25. oktober 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Han mener skjelettet Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Skjellet ? tror nok dette er en av de merkeligste leifene forumet har hatt du kunne også ha utdypet deg litt mer med idèr osv.... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Rammen altså? Folk kan jo ikke komme med ideer hvis du ikke sier hva du vil ha! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ramma er det jo ikke så veldig mye det tar an å gjøre noe med egentligt. Stort sett alle "CM's" blir gjort i veggene (eller kanskje du vil kalle det huden ) Det er der vindu, viftehull o.l kommer. Det du kan gjøre med ramma er jo selvfølgelig å lakkere, kanskje installere noen LED's? Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 "KJELLETET" :!: :!: :!: klarte ikke dy meg.... men men ... over til saken din.. var veldig vanskelig å forstå va du mener da... bruke bare ramma uten noen paneler funker vell heller dårlig da,visst d er d du mener ... blir jo mye støv på komponentene da.. forklar litt mer spes, så blir d lettere å hjelpe Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 tenkte og lage pannelet. front delen tenkrte jeg og lage en vifte i front Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fyren er 12 år, ikke rart han har en del leifer... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 utenom tråden: hva er leifer? er det feiler? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 ja, det er det Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 noen som har noen forslag gjerne bilder fra noee dere har eller noen skisser fra paint eller noe slikt Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 er det ingen som har laget noe slikt, vet at klekkus har det Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Mange har holdt på med det, jeg også, men jeg har ingen skisser tilgjengelige atm. Finn et ark og tegn. Du finner på mye kult da, men pass på å ha nøyaktige mål! Lykke til iallefall Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Trådstarter, orker ikke å byttet ut skriveleifen med rammen? Merket jeg faktisk bryr meg litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå