Myrstad Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hvordan fjerner jeg diskettstasjonen fra min datamaskin, vis det i det heletatt går da. Lenke til kommentar
danand13 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 1: oppne deksele på pcen 2:finn disketstarsjonen 3:koble alle ledningene ut fra disketstasjonen 4:om jeg da ikke tar feil så må du skru den ut eller trykke på en sånn grønn dings eller noe sånt men du må ta av fordeksle først. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) har tatt den ut ja, har faktisk ikke hatt diskettstajon inne i pcen i det hele tatt, jeg trenger bare hjelp for og fjerne den fra min datamaskin altså ikke min datamaskin, men "min datamaskin" inne i windows. Endret 25. oktober 2006 av Myrstad Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Tror han mente å fjernet ikonet fra "Min Datamaskin" Er usikker på hvordan.. Evt fjerne / endre en registeroppføring, men vet ikke. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Da skulle den vel egentlig ikke vært der.. Hvorfor skal du ha den vekk derfra uansett? Du får ikke brukt bokstav A: og B: uansett tror jeg. Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Gå i Device Manager/Enhetsbehandling (Min datamaskin - Egenskaper - Maskinvare - Enhetsbehandling) + på "Diskettstasjoner" høyreklikk og "Deaktiver". Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Da skulle den vel egentlig ikke vært der.. Hvorfor skal du ha den vekk derfra uansett? Du får ikke brukt bokstav A: og B: uansett tror jeg. 7150563[/snapback] det er veldig ireterende og ha den der. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Gå i Device Manager/Enhetsbehandling (Min datamaskin - Egenskaper - Maskinvare - Enhetsbehandling) + på "Diskettstasjoner" høyreklikk og "Deaktiver". 7150592[/snapback] Ahh, takk. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du kan også deaktivere i BIOS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå