$ig Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Hei, jeg skal ha nytt kamera - har lest en del rundt på forumet den siste timen, og ser at dere anbefaler NV-GS500E-S til nesten alle uansett bruk (fra familie filming til extrem ski kjøring). Jeg ser at ingen nevner JVC i det hele tatt...suger kameraene dems? De har jo stilig design - svarte Jeg har tenkt til å bruke kameraet til mye filming av vann og snøsport. Så jeg er avhengi av at det finnes gode vanntette kamera hus, gjør det det til NV-GS500E-S? Burde jeg gå for det kameraet? Hilsen Sigurd Endret 25. oktober 2006 av $ig Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 JVC sitt 3CCD kamera, som vel koster noe over GS500, har fått dårligere score i de testene jeg har sett. Men det kan godt være tester som mener det motsatte. GS500 er vel ihvertfall ikke uten grunn et av de mest populære kameraene i denne klassen og kan varmt anbefales. Vanntett hus finnes vel til de fleste videokamera, men ikke originalt. Det finnes produsenter som lager profesjonelle undervanns/dykkerhus til de forskjellige merkene, og da snakker vi en god del tusenlapper. Lenke til kommentar
$ig Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Vell, det ble NV-GS500E-S til slutt. Fint at det finnes et forum der så å si alle er enige - da blir det så lett å velge, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå