Gå til innhold

7 ting for at X360 kan konkurrere med PS og Wii.


MindTooth

Anbefalte innlegg

Seven Upgrades the 360 Needs to Beat the Wii and PS3

The Internet was buzzing today with rumors of a forthcoming 100GB HDD upgrade for the Xbox 360. While it created some nice material for other blogs to write about, this does little for the Giz (if the upgrade even makes it State-side). Instead, it's obvious that this was an attempt by Microsoft to steal Sony's and Nintendo's thunder. We don't blame them. But to successfully get our attention, you need more than rumors and leaked pics of a hard drive. Here's our list of what we think the 360 needs to trump the PS3 and Wii onslaught.

Kilde: Gizmodo

Via: Neowin forum

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Make it easier to hack the 360.

 

Syns det punktet illustrer hvor useriøst jeg tar mye av den listen. Gjøre det lettere å navigere i marketplace var jo en ting, men har selv ikke hatt noen problemer. Om andre finner det vanskelig derimot så er jo dette ett viktig poeng.

 

Integrere HD-DVD spiller og 100GB harddisk uten å sette opp prisen? Har endel ting jeg skulle hatt å si om microsoft gjorde noe slikt og det meste hadde vært sensurert. For ikke å nevne hvor latterlig det utsagnet er. PS3 koster tross alt ENDEL mer enn 360.

 

Lyden er noe mange har klaget på, selv har jeg ingenting å klage på. Har på lyd som lett overdøver 360'n, men kunne vært stillere siden jeg har sett mange kommentere det og antar de har grunn til det.

 

Overoppheting? Hæ? Aldri vært i nærheten av ett problem med min, om noen har noen egne fortellinger å komme med ville jeg likt å høre om det så jeg får vite.

Lenke til kommentar

1)Integrate the forthcoming external HD DVD drive and 100GB HDD into one console. Don't raise the price.

-Slik det fungerer idag, er bare bra det.

 

2)Expanded codec playback. C'mon guys, show some undiscriminatory love.

-Denne kan jeg tildels være enig i. Kunne godt tenkt meg å sett DivX/XviD søtte. Men seriøst, hvem tror dette kommer da?

 

3)HDMI output. Nuff said.

-GameStop kommer vel med en kabel i november.

 

4)A better-organized Xbox Live Marketplace experience. We think browsing could be improved.

-Fall update.

 

5)Make it easier to hack the 360. We like personalizing our PCs and gadgets. Interchangeable face plates doesn't cut it.

-Hvem trenger å modde den noe mere? Themes funker helt utmerket.

 

6)Give us a quieter system that won't overheat. If you want us to watch HD DVDs on our 360, the console's whirring needs to be toned down.

-Trenger vel å kjøle ned systemet. Pluss at lyden plager ikke meg.

 

7)No one wants to be MCE's bitch. Give us IPTV.

-Vil faktiskt tro at de fleste som bruker IPTV, har en egen mediasenter for det.

Lenke til kommentar

Noen år er jo en ting, men da burde jo 360'n uten HD-DVD spiller og 20GB harddisk (som også er produsert mye tidligere) være billigere? Nesten som Core/Premium fungerer idag.

 

En av grunnene til at jeg ikke valgte Sony sin PS3 og kommer sannsynlig ikke til å kjøpe HD-DVD er jo nettopp det at jeg ikke vil betale ekstra for noe jeg selv, personlig, ikke ser noen nytte i til mitt forbruk. Får bare håpe det ikke kommer spill som forlanger HD-DVD spiller nå :p

Lenke til kommentar
Tror du virkelig rev A ville holde samme pris som rev B? Ihvertfall er Microsoft ikke helt vettuge..

 

De har vel sagt at det ikke kommer spill på HD DVD. Men de sa også det, at det var utviklerne å velge dette.

7150763[/snapback]

 

Nei, tror ikke det. Men hvis du leser punk 1 på listen til siden du valgte står det "Integrate the forthcoming external HD DVD drive and 100GB HDD into one console. Don't raise the price."

 

Helt personlig høres det helt latterlig ut å forvente noe slikt. Med å øke prisen vil det selvsagt være relativt, men å forlange dette, la oss si idag, for samme pris virker litt banalt.

 

Men mye av det andre som kom med, for ikke å nevne noen gode ideer i kommentarene kan hjelpe å øke forspranget 360'n har.

Lenke til kommentar

Ahhh, teh hypocracy!!

 

Så... For å konkurrere med PS og Wii, må man:

 

1)Integrate the forthcoming external HD DVD drive and 100GB HDD into one console. Don't raise the price.

 

Umm, hvor har jeg sett dette før (-40GB harddisk)? Og ja selvfølgelig, dette kan MS gjøre gratis, -inntil aksjonærene får nok..

 

3)HDMI output. Nuff said.

 

Nok en gang...

 

4)A better-organized Xbox Live Marketplace experience. We think browsing could be improved.

 

Kanskje tillate en webbrowser sånn som..... Jeg sier ikke mer...

 

6)Give us a quieter system that won't overheat. If you want us to watch HD DVDs on our 360, the console's whirring needs to be toned down.

 

Makes sense, men de kunne da tatt det i betraktning i utgangspunktet. :)

 

 

Ser ikke helt hvordan de ville konkurrere med Nintendo sine løsninger her. :hmm:

 

 

Dette er et ønske om en konfigurasjon som de fleste av gutta til MS vil kjempe med tenner og klør og påstå er fullstendig feilslått.

Dersom:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det hadde stått Sony på den! :w00t:
Lenke til kommentar

Det meste på den lista er for min del Urelevant.

Mest fordi eg skal ha både PS3 og X360.

 

Eg syns ikkje at boksen bråkar, ser mykje DVD på den, og til og med i stille parti på filmen, høyrer eg den ikkje.

Når eg spelar, guffar eg som regel ganske mykje volum, så då høyrer eg den heller ikkje.

 

Men eg kunne tenkt meg eit meir åpent media center parti på den. Men dette kjem jo kansje med dash oppdateringa no- sidan PS3 er betre på dette området.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...