Gå til innhold

Total War: Nye Demoen er ute,(skal være spillbar for alle)

Anbefalte innlegg

Hmm.. den nye demoen kjører som sirup her.. kan det være fordi jeg innstallerte den under vista og ikke xp som forrige gang? Syns det nye slaget virket bra jeg. Fikk ikke spilt gjennom hele fordi det hakka så mye selvom jeg satte ned grafikken. Men det så ut til at du bare trengte å stå på stedet hvil denne gangen også.. flyttet bare det ene kavaleriet på flanken og jeg hadde mye av troppene deres i retrett da jeg ga meg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå faktisk fått teste den nye demoen overraskende mye, når det har stått 25 celcius på fremsiden av kabinettet har det ikke vært så mye tull :fun:

Riktignok må alt spilles på lowest. Men det går seg til.

Lyden syns jeg er fantastisk, den bringer deg tilbake til middelalderen og de snakker jo faktisk en smule på sitt eget språk når de herjer nede på slagmarken.

Grafikken er overraskende bra, selv for meg som må spille med alt på low, og det sier jo noe.

Animasjonene er vannvittig kos, men det kan se en smule klomsete ut innimellom. Men animasjonene gjør absolutt så forhold mellom spiller og spill blir bedre og man lever seg mer inn i det hele.

Jeg begynte til og med og mumle noen fraser på engelsk for meg selv som for eksempel: "Do not attack them!Yet... We wait for the right moment to strike" :wee: og hylte ut ordrer som en general ville gjort. Ja, jeg var alene hjemme.

Slaget om Agincourt tok jeg med det samme første gangen, men jeg har prøvd dette flere ganger, og jeg klarer ikke å vinne med å kun stå i ro som gunfreak19 mente hna kunne. Kanskje jeg ikke står nok i ro?

Slaget om Pavia var artig, det å være helt inne på soldatene dine og høre kanonskuddene slå ned soldater rundt deg, ja det var en fantastisk føelse.PLutselig kan man faktisk bli litt skremt av et kanonskudd som kommer en smule for nærme, fantastisk. Slaget om Pavia var vanskeligere enn Agincourt, men jeg klarte det nå likevel.

Slaget om Otumba syns jeg var det vanskeligste, jeg tror jeg prøvde fire ganger før jeg faktisk vant :blush: At noen syns dette slaget virket tamt kan jeg ikke helt forstå, dere må i så fall ha brukt helt andre taktikker enn meg, eller ikke spilt hele, for jeg syns hvertfall det var vanskelig. Du må sørge for å bli kvitt soldatene foran deg, men så kommer det noen bak deg, så kommer det flere fra siden, så får du forsterkninger men de rekker knapt fram, før du får enda en bølge soldater mot deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...