Gå til innhold

Total War: Nye Demoen er ute,(skal være spillbar for alle)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

M2TW Gold demo er nå tilgjengelig for nedlastning! :)

Og ikke bli bekymret over at det kun er en 645kB fil som lastes ned. Det er nemlig en fil som starter nedlastningen i et eget downloadprogram. På nåværende tidspunkt er det visst ikke andre steder å få tak i den.

http://www.4players.de/4players.php/downlo...load/45610.html

Demoen er på 639.93MB

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
damn you, skulle akkurat til å gi si ifra :D hehe

7156583[/snapback]

Hallo, vi vet jo tross alt alle hvem som er kjappest til å komme med Total War -nyheter her... :tease:

@gunfreak19: Kunne det være aktuelt for deg å oppdatere førstepost og emnetittel? ;)

Lenke til kommentar

7156583[/snapback]

Hallo, vi vet jo tross alt alle hvem som er kjappest til å komme med Total War -nyheter her... :tease:

@gunfreak19: Kunne det være aktuelt for deg å oppdatere førstepost og emnetittel? ;)

7156664[/snapback]

gjort, downloadmaniger funker fint her, meg nesten ok speed

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

7156583[/snapback]

7156664[/snapback]

gjort, downloadmaniger funker fint her, meg nesten ok speed

7156786[/snapback]

For meg også, over 150kb jevnt :yes:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

7156583[/snapback]

7156664[/snapback]

Jeg kom foran deg med utgivelses datoen, :fun:.

Lenke til kommentar
Jeg kom foran deg med utgivelses datoen, :fun:.

7159960[/snapback]

Vel, jeg valgte å ikke si fra siden det ikke var noen eksakt dato som var kommet fra CA. Og fordi det ikke er enighet om når spillet kommer ut i Europa, noe det ikke er nå heller. Alle sider som har en utgivelsesdato vet det ikke nødvendigvis sikkert og langt mindre sikkert vet man om den siden representererer utgivelsesdatoen i europa eller usa.

Men nok om det ;)

Min demo er forøvrig ferdig nedlastet og jeg sjekket til og med at det virket å gå inn i spillet, noe det gjorde, men kunne jo ikke gå inn i noe spill da, er snakk om 2 min til jeg må kjappe meg til bussen. Nå gleder jeg meg til jeg kommer hjem også får vi se deretter hvo lenge PCn holder ut før blåskjerm...

Nye linker

www.sega-europe.com/med2demo

Kallenavn er med2demo

Passord er otumba

http://www.modcraft.net/MTW2G.zip

http://www.thedarkelves.net/MTW2G.zip

Og det er også kommet på en torrent.

Til Mods: merk dere! Dette er på ingen måte en torrent som er ulovlig. Demoen er offisiellt ute fra CA og demoen er gratis og på nåværende tidspunkt ikke "ulovlig" for noen å laste ned. Dessuten valgte jeg å ikke gi noen navn på hvilket nettsted den kommer fra for å ikke oppfordre til piratkopiering ellers.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...