Gå til innhold

Needer klan sykt=P

Anbefalte innlegg

Må nesten skaffe meg klan nå=P

Har spilt cs 1.6 en god stund.

spiller 6-10 timer nesten hver dag.

har nok ikke den høyeste skillen på CS men=P

send pm om info til klan;)

Fav våpen: mp5 m4ai

Sens : 3.5000

Crosshair : Small, green

Nick : Narkan

Spiller som sagt mye men bare på public=(

Endret av Narkan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sens : 3.5000

Crosshair : Small, green

7150171[/snapback]

Hmm.... Trur du nok skal bytte ut disse to med noe ordentlig info om deg selv. Hvordan du er som person, hva du søker i en Clan osv.

Dessuten, jeg tror ingen trenger å vite om din sens eller crosshair.

Uansett.. Det å oppgi sens vil være unødvendig.. Da folk har forskjellig sens i windows pluss pluss.. To stykker som har 3,5 i sens vil ikke ha den samme sensen hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

det jeg søker etter i en klan er noen å spille med og eller mot;)

kjedelig i lengden å spille aleine mot en haug folk jeg ikke kjenner=P

Og litt om meg selv ja:/ den var verre...

1 ting du kommer til å merke vis du spiller mot meg er at jeg har ADHD:P blir sinnsykt sinna vis noen camper,teamflasher, blocker og er frekke.

Har sikkert bytta tastatur 5-6 ganger etter at jeg starta å spille cs:P

hva mer kan jeg skrive a?=P gidder ikke å brette ut livshistorien min her.. hehe

Lenke til kommentar

Hvis du skal joine en clan som spiller aktivt. Så burde du ha den evnen att du kan konsentrere deg. Det att folk camper o.l er vanlig i clan kamper og en viktig del av spillet.

Teamflash, blocking o.l hører ikke hjemme hos ett godt organisert team. Så det trenger du nok ikke bry deg om.

Hehe, og ett tips.. Kjøp en slik bokse ball med suge kopp, som du kan feste i bordet ved siden av deg.. Og slå heller på den når det går dårlig ;)

Lenke til kommentar
Hvis du skal joine en clan som spiller aktivt. Så burde du ha den evnen att du kan konsentrere deg. Det att folk camper o.l er vanlig i clan kamper og en viktig del av spillet.

Teamflash, blocking o.l hører ikke hjemme hos ett godt organisert team. Så det trenger du nok ikke bry deg om.

Hehe, og ett tips.. Kjøp en slik bokse ball med suge kopp, som du kan feste i bordet ved siden av deg.. Og slå heller på den når det går dårlig ;)

7157820[/snapback]

greit nok med taktisk camping men camping i f.eks venten er unødvendig og irriterende:@ pleier å kunne konsentrere meg bare jeg har Cola mens jeg spiller=P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...