Xmir Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei Har nå spilt wow i en 12 dagers tid, og har et spørsmål. Hvordan kan jeg som gnome warlock få brukt staffs? Får nå bare brukt daggers og wands, og det begynner å bli litt tamt... Er lvl 24 btw Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Du kan lære deg Staff skill av weaponmaster i Darnassus. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Aha.... takk skal du ha Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Skjønner ikke helt at hvordan man kan bli smartere av å være rundt på litt dødt tre. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Fordi den er magisk (UUuuuuUUuuUUuuu!!!) Lenke til kommentar
ola3 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 heisann hoppsann. endelig begynt å spille wow nå xmir Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 heisann hoppsann. endelig begynt å spille wow nå xmir tongue.gif Synes jeg kjenner igjen hardwaren i signaturen din Hva er oddsene for at jeg finner deg her inne Lenke til kommentar
ola3 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hehe, den var forholdsvis liten ja. dra deg på msn inni melllom da Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Beklager å avbryte konversasjonen her inne, men for de gnomes som ikke gidder å dra seg over to kontinenter neste gang så kan Woo Ping i Stormwind lære dem en ting eller to om hvordan man håndterer staver. :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå