Demander Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hei! Kan vere en feil post. Men hiver den inn her. Er det noen som veit om det er noen avgifter/gebyr på kjøp av motor fra utlandet? Eller slepper en unna kun med å betale moms (25%). Korleis blir denne isåfall reknet ut? Utifrå faktura på pakken, eller på andre måter? Tar det lang tid å få en vare gjennom tollen? eller tar dette en dag eller to? Ble mange spørsmål her, håper eg får svar på noen! Mvh Daniel. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Avgiften på motorer varierer jo etter hva den skal brukes til, så jeg vil tro at du i første omgang bare må betale vanlig moms. Engangsavgifter og denslags kommer senere. Lenke til kommentar
Demander Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Avgiften på motorer varierer jo etter hva den skal brukes til, så jeg vil tro at du i første omgang bare må betale vanlig moms. Engangsavgifter og denslags kommer senere. 7157069[/snapback] må eg betale engangsavgifter på motor? Trudde det var kun på kjøretøy eg (komplette motorsykler , biler , etc.) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det jeg mener er at engangsavgiften kommer når du eventuelt setter motoren inn i et kjøretøy. Jeg er ingen ekspert på området, men det høres da logisk nok ut ... Lenke til kommentar
Demander Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Det jeg mener er at engangsavgiften kommer når du eventuelt setter motoren inn i et kjøretøy. Jeg er ingen ekspert på området, men det høres da logisk nok ut ... 7158370[/snapback] Jo det kan nok stemme det. Er kjipe greier det der. Hadde eg budd i Sverige hadde eg vell slept å betale moms om eg bestilte noe fra UK ? Stemmer ikkje dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå