Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips om hva jeg skal gjøre med kjæresten..

Gjest Gjeest

Anbefalte innlegg

Jepp, på fredag skal jeg være med kjæresten og har lust å finne på noe spesielt..

Trenger noen tips om hva jeg/vi kan gjøre :)

Og det må ikke være noe overdrevet romantiske greier :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dans, syng, tren, se en film (evt. gå på kino), gå på bowling, lag god mat, hjelp hverandre med lekser/vanskeligheter på jobben, ha sex, sov, kjør 'søndagstur' med bilen/mopeden, vask leiligheten/huset/rommet også videre.

Vær litt kreativ da.

Lenke til kommentar
Lån en hund og gå tur med den.

7151824[/snapback]

haha lån en hund?

Hei! Jeg lånte en hund jeg! la oss lufte hunden!

7152861[/snapback]

:!:

Overrask han/henne med en middag, gå tur, dra på kino/bowling/biljard,bak en kake sammen, spill monopol, se en film, lag mat sammen.. mulighetene er mange. :)

Lenke til kommentar

Du vil finne på no spesielt, men ikkeno romantisk..? Det må jo være romantisk da, om det skal være litt spesielt :cool:

Meeeen se en film, det er alltid kos, mekk middag els, det imponerer. Også kan dere lage dessert sammen :p Eller så kan dere jo bare lage middag sammen.

Vet ikke om det er så spesielt, men kos er det.

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Mat er ikke spesielt. Jeg spiser mat hver dag.

Å man "Mekker" ikke mat, man lager/tilbereder den. Jeg synes heller ikke det å "mekke" mat er serdeles imponerende, alle (neste) kan eller burde kunne det. Iallefall om du har passert 18.

For at det skal være spesielt så trenger det neppe å være komplisert.

Legg ett pledd på gulet, tenn no lys på siden, lag en spill lise/cd med fine sanger, kjøp en flaske god vin, ta fram en kortstokk og enjoy. Koster deg 100 kroner for en fin kveld.

Det beste med dette er at det tar deg 5minutter, å det ser ut som du har planlagt det i en år-rekke ;)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Mat er ikke spesielt. Jeg spiser mat hver dag.

Å man "Mekker" ikke mat, man lager/tilbereder den. Jeg synes heller ikke det å "mekke" mat er serdeles imponerende, alle (neste) kan eller burde kunne det. Iallefall om du har passert 18.

For at det skal være spesielt så trenger det neppe å være komplisert.

Legg ett pledd på gulet, tenn no lys på siden, lag en spill lise/cd med fine sanger, kjøp en flaske god vin, ta fram en kortstokk og enjoy. Koster deg 100 kroner for en fin kveld.

Det beste med dette er at det tar deg 5minutter, å det ser ut som du har planlagt det i en år-rekke ;)

7153204[/snapback]

Nå mener vi kanskje ikke at man skal servere brødskiver heller? Det er vel innsatsen, tiden og kjærligheten du legger i å lage en god middag som teller? Å dra fram en kortstokk og hinte om klespoker er ikke nødvendigvis så romantisk . :tease:

Lenke til kommentar

1. Dere er dårlige tapere

2. Dere er perverse

1. Man trenger ikke å krangle fordi man taper, du kan jo tape med vilje, så får du et fint fint kyss som trøst etterpå.

2. Fordi om man drar frem en kortstokk trenger man ikke spille klespoker.

Lenke til kommentar

Jeg aner ikke hvor gamle dere er. Jeg syntes det var kos å komme hjem med noen blomster og spørre om hun ville bli med på middag (Fikk alltid ja!) Å lage maten selv var ikke noe alternativ da jeg er en elendig kokk.

Å sitte og slappe av på en resturant er noe jeg synes er behagelig. Vi pleide også å spille en del artige spill (Monopol spilte vi faktisk kun en gang og aldri mer....hehe).

Når man kommer hjem fra middagen så kan man jo føle stemningen litt ann. Men trenger jo ikke å rive av seg klærne, vise henne regningen på blomster, middag og taxi og forlange 672,5 i sex.

Fyr opp noen stearinlys og slapp av. En tur i badekaret sammen bruker å bli ganske artig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...