cyriax Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hva trenger jeg for å koble to bærbare maskiner sammen i trådløst nettverk? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Da bruker du Ad-hoc tilkobling; PC til PC over wlan. Sett opp tilkoblingen til det; men det hadde hjulpet å vite hvilket OS du kjører... Lenke til kommentar
cyriax Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Windows 2000 Lenke til kommentar
kenneth Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Quote: Den 2002-11-08 13:05, skrev cyriax:Hva trenger jeg for å koble to bærbare maskiner sammen i trådløst nettverk? Du trenger 2 wlan pcmcia kort.. Kenneth Lenke til kommentar
cyriax Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Setter jeg dette opp bare med TCP/IP adresse på samme måte som jeg ville ha gjordt med en krysset kabel? Lenke til kommentar
kenneth Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Quote: Den 2002-11-08 14:24, skrev cyriax:Setter jeg dette opp bare med TCP/IP adresse på samme måte som jeg ville ha gjordt med en krysset kabel? Jepp! I noen tilfeller maa du ogsa stille inn programvaren som folger med kortene (slik som krypterings etc). Instillingene kommer litt ann paa hvordan nettverk du vil sette opp. Men det er ikke vanskelige saker... Kenneth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå