Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp til kjøp av bilstereo

Daffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må først å fremst bare unnskylde til alle dere som har gitt meg forslag på anlegg, spesiellt til Defus som fant ett kjempeanlegg, men det var litt dyrt da :) Nå er situasjonen blitt slik, at jeg ikke har så mye penger!

Da bilen ble litt dyrere enn jeg trodde, så sitter jeg nå igjen med altfor lite penger.. Kanskje man skal spare opp penger, eller kjøpe på avbetaling fra DEAL.no ?

Sub+6x9+Forsterker

Spiller

Frontsett

Klarer spilleren å kjøre frontsettet?

Hva mener dere? Vil ha anlegg fortest mulig.. Trenger ikke være verdens råeste, men vil ha litt trøkk og lyd da :)

Lenke til kommentar

Du er i ferd med å gjøre samme feilen som Defus og meg allerede har gjort i sin tid. Kjøpe alt på én gang, men kjøpe bare billige komponenter slik at vi fikk råd til det. Det anlegget jeg har nå har jeg kjøpt litt her og litt der, da jeg ikke ville hatt råd til å blåse avgårde mange tusenlapper på én gang, men når jeg kjøpte en spiller én måned, høyttalere en annen gang, forsterkere deretter, og subwoofer en stund senere, så endte jeg opp med noe jeg er veldig fornøyd med - uten at det føltes så dyrt - før jeg ser på haugen av kvitteringer.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Kjøpe fra Deal? Unnskyld meg, men du har vel sett på kredittkjøpsprisen?

Kontantpris: 6.062,-

Kredittkjøpspris over 36 mnd.: 8.280,-

Kredittkjøpspris over 60 mnd.: 9.960,-

Du får sannsynligvis forbrukslån i banken din som er billigere enn det! Jeg skjønner at det kan være vanskelig å vente, og bare kjøpe litt av gangen. Men tro meg, du får uendelig mye mer for pengene! Og det er veldig lite her i livet som er kjipere enn å fremdeles betale på noe du synes er kjipt etter tre år.. Jeg vet det, for jeg har leid TV fra Thorn. Aldri mer! ;)

Lenke til kommentar

Hold deg unna DEAL og andre kredittselskaper. De tjener vanvittig mye penger på folk som tar opp forbrukslån til alt mulig rart.

Fantastisk dumt å betale en halv gang mer for en vare spør du meg.

I stedet for å betale 10 000kr for en vare som koster 6000kr burde man spare penger i tilsvarende nedbetalingsperiode og faktisk kunne kjøpe en vare som koster 10 000kr, for 10 000kr.

Anbefaler på det sterkeste at du kjøper ting over litt tid. Når anlegget er ferdig vil jeg garantere deg at det er verdt det.

Endret av Trainman
Lenke til kommentar
Hva skal man si? Jeg var sånn som deg første gangen jeg kjøpte anlegg, så meg blind på pris og levde på lykke og fromme om at "alt må da være bedre enn originalanlegget".

Så jeg kjøpte meg en flott blanding av JVC cd-spiller, Sony Xplod høyttalere og forsterker og basskasse fra Boss. Brukte vel nærmere 7000 på dette. Kjempebillig trodde jeg. Etter hvert skjønte jeg at Boss levde opp til den bergenske uttalen av navnet, og at Sony er best i form av Playstation. Så jeg har ikke Boss og Sony nå lenger. Å kjøpe en masse billig utstyr, for så å finne ut at det er ræva, etterfulgt av å kjøpe mye dyrere og bedre saker ble en dyrekjøpt erfaring for min del.

Jeg syns Bilradiospesialisten selger mye bra, men denne Boss pakka tror jeg de bare har satt sammen i håp om å bli kvitt en haug med utstyr de ikke klarer å selge hver for seg. Mitt råd til deg er å høre på Defus. Enkelt og greit ;)

7182941[/snapback]

trur du tar litt feil der. grunnen til at bosspakka selges billig er for folk som ikke har råd til dyrere bildtereo. ikke alle har masse penger til anlegg vet du.. mvh. en som jobber på bilradiospesialisten Trondheim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...