$ig Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Hei! Noen som vet hvor det går ann å få kjøpt et sånnt kamera med pistol håndtak? Sånn alle bruker i gammle filmer tror det er 8mm eller noe..? hilsen Sigurd Endret 26. oktober 2006 av $ig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei! Noen som vet hvor det går ann å få kjøpt et sånnt kamera med pistol håndtak?Sånn alle bruker i gammle filmer tror det er 8mm eller noe..? hilsen Sigurd 7149918[/snapback] tror du mener super8? hehe. ja du kan sikkert få tak i det, men hvorfor ikke bare lage eget "pistolhåndtak" til et vanlig kamera? Med litt kreativitet er det fort gjort Lenke til kommentar
$ig Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 hehe, jeg snakket med faren min om kameraer ved middagen i dag, og så kommer vi innpå temaet om gamle kameraer, og da sier han pluttselig at han har tre stykker nede i kjelleren, han henter de - og det viser seg at han har to stykker med "Pistol grep". Et Beaulieu (med 16 eller 18 fps) og et Braun med 24 fps akkuratt det jeg var ute etter, hehe - da skal jeg lage sommer minner til neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå