kanonterje Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei, jeg får stue-pc i posten i morgen og gleder meg som en unge til å starte opp med MCE... Det jeg lurer på er om det finnes noe program for dekoding av kabelTV-signaler jeg trenger for å få dette til å fungere? Har hørt om noe cam-koder og noe som heter softcam? Hva er dette? Andre tips til programmer som er kjekke å ha med tanke på analog kabel-tv opp mot media center? Takk for svar, -TJ- Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dekoding av kabel-tv signaler? Skal du ha alle grisekanalene? Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Tja, tenkte egentlig generelt...har sett tråden om programmer til mediesenter-pc, men lurte på om det var noe spesielt siden jeg får signaler fra analog kabel-tv... grisekanaler er det ikke slik at det ikke går an å få "pirat"kanaler lengre? men for all del, hvis noe har noe stæsj om det, please enlighten me! Endret 25. oktober 2006 av kanonterje Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Betaltv sendes ikke analogt lengre. For å få inn betaltv må man benytte seg av digitale mottakere. Canal Digital sine er for øyeblikket svjv ikke knekt og eneste måten å sno seg unna avgiften der er ved bruk av kortdeling. Men det kan du få google selv. -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå