Raggamuffin Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Tenkte jeg skulle teste Linux og lastet ned Linux XP (tenkte å starte med noe litt kjent) Jeg har en pc med en helt tom partisjon som som dette skal legges inn på, men jeg har litt problemer med å lage cd`en. Prøvde å bare kopiere filene som vist på bildet rett på en cd med det fungerte rimelig dårlig. Regner med at det er noen snedige triks som må til for å få lagt dette inn og håper noen kan hjelpe meg litt. (eller dytte meg i riktig retning) XP_linux_setup.bmp Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Brenn som iso fra brenneprogrammet..ikke bruk windows sitt brenneprogramm ettersom det ikke har noe støtte for dette. rekner med du har lastet ned en .iso fil. bruk Nero eller lignende. BTW..skjermskudde viste ikke mye du.. Lenke til kommentar
Raggamuffin Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 nei dæven, åpner seg i paint å greier. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå