Sourze Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 HÆ hæ hæ? Når jeg er på jobb gidder jeg aldri å gå helt til dass og tømme kald kaffe hver gang jeg skal ha påfyll. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det er ingting i veien for å gi planter kaffe. Jeg ga en stor potteplante kaffe hver dag i over ett år på den forrige jobben min. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hahaha, må nesten le :!:. Du får vel bare fortsette med å gi kaffen din til potteplantene. Dævver de får du vel nye, kanskje . Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hehe, spesiell tråd. Drikker kaffe selv, men jobber på en plass uten potteplanter. Hjemme er det raskere å tømme ut i vasken enn å finne en plante ^^ Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ser plantene død ut? 7149954[/snapback] Er det en bra måte å finne ut av det på? Vente på at de dør? Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Det er ingting i veien for å gi planter kaffe. Jeg ga en stor potteplante kaffe hver dag i over ett år på den forrige jobben min. 7149995[/snapback] Flott, da fortsetter jeg Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 HÆ hæ hæ? Når jeg er på jobb gidder jeg aldri å gå helt til dass og tømme kald kaffe hver gang jeg skal ha påfyll. 7149746[/snapback] Er det veldig langt til den dassen din eller? Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 HÆ hæ hæ? Når jeg er på jobb gidder jeg aldri å gå helt til dass og tømme kald kaffe hver gang jeg skal ha påfyll. 7149746[/snapback] Er det veldig langt til den dassen din eller? 7157142[/snapback] Må ut gjennom 2 dører, og det passer veldig dårlig når man sitter med telefonsupport. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 plante-vanneren vår var vist ikke så glad for at plantene her fikk kaffe... men så fikk de en del kaffe også da... tror ikke det er helt bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå