sjurola Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Heisann Er på jakt etter nye dekk til min Volvo V40. Fikk tilbud fra CI Dekkservice (magahjul) på Roadstone Winguard 231 piggfrie dekk og Roadstone N2000 sommerdekk. For meg er dette merket helt ukjent, men de påstår det er fult på høyde med Nokian Hakkapellita RSi og Michelin MaxIce. Noen som har erfaringer? I prislisten operere de med samme pris på Hakapellita og Winguard, er dette reelt? For disse 8 dekkene med 16" alu til sommer skulle de ha 9000, er ikke det en grei pris? -sjurola- Lenke til kommentar
lynx80 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Jeg ble nettopp overtalt av CIservice til å kjøpe dette dekket. Angrer som en hund nå Prisen var jo ca den samme som for Nokian Hakkapellitta Q og Michelin Maxi-ice. Gikk med på å kjøpe dekkene kun fordi de ikke hadde noen andre på lager for øyeblikket som passet dekkprofilen jeg trengte, og kvaliteten på dekkene skulle visst være "superbra". MEN, denne testen i nyeste danske Motor sier noe HELT annet. Her blir dekket slaktet! http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/23E36BDF-54...5365/0/4449.pdf Endret 18. november 2006 av lynx80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå