Christoffero89 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg skal skriveen avisartikkel som innlevering. Jeg vil det ska se proft ut siden denne innleveringen avgjører karrakteren min i norsk for hele skoleåret. noen som vet om no bra program som man kan lage avisartikkel i? liker ikke ms word... tar også mot tips:D ps: programmet må være gratis Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Vi er i oktober, og denne innleveringa avgjør hele karakteren din? Da kan du jammen se frem til et slapt trekvart skoleår. Jeg vet ikke om noe spesielt program, men ved å velge format -> spalter i Word og blokkjustering av skriften, kan du få et ganske avisaktig utseende. Og husk at det nok er innholdet læreren din vil vektlegge mest. Ved format -> innfelt forbokstav får du også en aviseffekt. Endret 25. oktober 2006 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Vi er i oktober, og denne innleveringa avgjør hele karakteren din? Da kan du jammen se frem til et slapt trekvart skoleår. Jeg vet ikke om noe spesielt program, men ved å velge format -> spalter i Word og blokkjustering av skriften, kan du få et ganske avisaktig utseende. Og husk at det nok er innholdet læreren din vil vektlegge mest. Ved format -> innfelt forbokstav får du også en aviseffekt. 7149603[/snapback] Vi skal ikke ha norsk neste år. så vi har ekstra norsk nå. går vk1 nå... ps: skjønner ikke hva som er galt med emnetitlen Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvis du leser retningslinjene, sier de klart fra om at emnet skal være forklarende(Gi ett innsyn i hva saken handler om), og den skal ha TRE ord. For øvrig må jeg si at med så lite tegn og dårlig grammatikk du bruker her på forumet kan du ikke forvente mye, husk at Word bare retter ord og tegnsetting til en viss grad, den retter ikke preteritumsord til presens, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå