Reddog Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Noen som har erfaring med programmer som er laget for å skrive ut DVD-cover? Dersom man ønsker å skrive ut ett slikt innlegspapir som man legger inni DVD-covrene så lurte jeg på om det finnes noen gode programmer til det formålet? Siden en del av de jpg filene som jeg ønsker å benytte er av forskjellig oppløsning og størrelse så hadde det vært kjekt vist programmet bestemte at alle utskriftene skulle være like stor. Noen som forstod hva jeg mente? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Finnes en psd fil på forumet her, som er i riktig størrelse. Du kan bruke den, og sette inn tekst og bilder så mye du vil. Søk og du vil finne Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvis du bruker Nero som brennerprogram så følger Nero CoverDesigner med i pakka, har alle malene som skal til. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg bruker word. Du legger inn bilde fila, justerer størrelsen så den blir 18,3x27,5cm og printer ut Hvis kantene er hvite kan du legge en grå eller svart firkant i bakgrunnen så du ser hvor kantene på coveret er. Jeg har god kjennskap med word så det er veldig greit å gjøre alt på ett sted så slepper jeg å lære meg flere programmer. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Bruk Cover XP som du finner her. Enklere kan det ikke bli og skrive ut cover i riktig størrelse. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Bruk Cover XP som du finner her. Enklere kan det ikke bli og skrive ut cover i riktig størrelse. 7222001[/snapback] Tusen hjertelig takk! Har lett etter noe lignende lenge Har ennå ikke prøvd programmet, men satser på at det funker bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå