Jakoozie Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hva finnes? Da tenker jeg jo først og fremst på split screen og eller co-op. Jeg er ute etter et spill jeg og kompisen kan spille i helga. Kjøper 360 i morgen. Online er en bonus men ikke nødvendig. EDIT av MOD: Ein meir beskrivandes emnetittel anbefales neste gong du oppretter ein tråd. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Lego Star wars 2 har co-op. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Er ikke noen særlig co-op spill ute enda, GoW derimot støtter opp Co-op ganske så bra og det er jo ikke langt unna. PDZ har også co-op, det er faktisk å foretrekke på visse brett hvor en NPC med deg må overleve siden det da blir kameraten som spiller han ;p Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Merkelig at ingen av dere anbefalte Table tennis som vel utelukkende er et multiplayer spill. Men samma det. kjøpte SC DA og Just cause. Veldig fornøyde med begge spillene. Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er det splitt-screen på SC DA? og co-op? vurderer å kjøpe d... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er det splitt-screen på SC DA? og co-op? vurderer å kjøpe d... 7160986[/snapback] Nei det er ikke split screen... Men det er co-op over nettet ja... Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 hmm. ok, men ser på coveret no, der står det players 1-3. hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 hmm. ok, men ser på coveret no, der står det players 1-3. hvordan fungerer det? 7161388[/snapback] Hm, det har jeg ikke sett... Mulig det er jeg som tar feil? Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Anbefalte: G.R.A.W PES6 Fight Night Round 3 Table Tennis Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Du kan spille to spillere. Men det er jo ikke split screen... Du trenger bare en skjerm. Begge ser jo det samme (bordet) uansett. Men det er jo et multiplayer spill. Jeg har premium. Kan jeg ikke bruke "vanlige" kontrollere på den? Må jeg ha trådløse? De er jo dyre og bruker batteri :S Endret 27. oktober 2006 av Jakoozie Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Du kan spille to spillere. Men det er jo ikke split screen...Du trenger bare en skjerm. Begge ser jo det samme (bordet) uansett. Men det er jo et multiplayer spill. 7161716[/snapback] Snakker vi om samme spill nå? hehe Jeg lurte på hvordan multiplayer var på Splintercell, ikke Table Tennis Siden det står players 1-3 på coveret så må det vell vere split screen? noen som har testa det her? (På splintercell double agent) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Premium tar vanlige kontroller, ikke vær redd. Det er ikke splitscreen av SC: DA. Kun multiplayer og online co-op. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå