Gå til innhold

radeon x1950 PRO med socket A prosessor


Cocos20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har samme prosessor.  Klokker lett opp til xp3200.  Og mer hvis du har bra kjøling.  Du vil nok få mye glede av det kortet  med den prosessoren.

7151723[/snapback]

 

Hei....

 

Kunne du gitt meg en guide paa hvordan du klokket opp CPUen... Haddde satt stor pris paa det...

Lenke til kommentar
Jeg lurer paa om det er mulig aa utnytte et x1950 PRO skjermkort, AGP, i en maskin med socket A, AMD Athlon XP 2500+ 1.83 GHz prosessor, eller blir prosessoren flaskehals. Har forovrig 2Ghz RAM.....

7149354[/snapback]

 

Enten du kjöper et X1950 eller et 6600 som noen foreslår her bör du sjekke om du har stötte for Agp 8X på Socket A-moderkortet ditt. Jeg kjöpte nylig et gainward 6600 for å "sprite" opp den gamle maskina mi, men får det ikke til å funke som det skal(les mer om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=656260). Antar at det oppstår pga manglende stötte agp 8x på moderkortet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
fant du ut av dette med overklokking?  resultater? :)

7197435[/snapback]

 

Jeg har ikke faat overklokket enda, men tror det skal gaa greit... Har et geforce 6800GT kort naa, og det drar de fleste spillende paa maks... saa det skal bli spennende aa se hvordan et x1950 PRO kort vil vere med overklokket CPU!...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...