VegardStr Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Bestilte min Powerball 14. september! og leveringsdatoene på nettsidene har blitt utsatt evig mange ganger. snakket seinest med dei på torsdag i forigr uke, og da sa dei at dei skulle sende den på tirsdag, og i dag skjekket eg pakkespiring på nettet, men den har ikkje blitt registrert noen plass! flere som har opplevd lignende med denne ekstremt useriøse og treige nett butikken. en ting er vertfall sikkert, og det er at eg ikkje skal handle mer på netshop.no Emnetittel redigert. Det er ikke nødvendig med store bokstaver i tittel. Endret 25. oktober 2006 av Vegis Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Står produkt-statusen på som "Ubekreftet"? Isåfall så er det ikke Netshop sin skyld. Dessuten er alle mine erfaringer med Netshop.no gode, kjappe til å svare, pakkene kommer fort og de er den butikken som verdsetter kundene sine mest synes nå jeg. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 nei, den har stått som bekreftet hver eneste gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 flere som har opplevd lignende med denne ekstremt useriøse og treige nett butikken. 7149346[/snapback] Det vil hjelpe betraktelig på din egen seriøsitet å henvise til / dokumentere ett 10-talls flere tilfelle av forsinkelser eller feil/mangler på websidene før du kommer med slike utfall. PS. Når du bestilte..: Stod det lagerbeholdning > 0.. eller fjernlager > 0? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 og da sa dei at dei skulle sende den på tirsdag, og i dag skjekket eg pakkespiring på nettet, men den har ikkje blitt registrert noen plass! 7149346[/snapback] Posten bruker ofte et døgn før pakken vises på pakkespporingen. Står ordren som levert på netshop.no, har de sendt den. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 flere som har opplevd lignende med denne ekstremt useriøse og treige nett butikken. en ting er vertfall sikkert, og det er at eg ikkje skal handle mer på netshop.no 7149346[/snapback] Skulle ikke mye til da Det er ikke alltid nettbutikkene som bestemmer om leverandører leverer i tide.. Netshop er kjent som en av de bedre nettbutikkene både med tanke på tid og service så du har nok hatt uflaks. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har du prøvd å sende netshop en mail før du gikk hen å bestemte deg for å prøve å sverte ryktet deres? Feil kan skje, vet du Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Står ordren som levert på netshop.no, har de sendt den. 7150200[/snapback] Nei, står ordren som sendt har de gitt beskjed til Posten sitt system om at de skal sende den. Men det betyr jo altså da at de (mest sannsynlig) har pakket den. Endret 25. oktober 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå