Gå til innhold

netshop.no er treige!

Anbefalte innlegg

Bestilte min Powerball 14. september! og leveringsdatoene på nettsidene har blitt utsatt evig mange ganger. snakket seinest med dei på torsdag i forigr uke, og da sa dei at dei skulle sende den på tirsdag, og i dag skjekket eg pakkespiring på nettet, men den har ikkje blitt registrert noen plass!

flere som har opplevd lignende med denne ekstremt useriøse og treige nett butikken.

en ting er vertfall sikkert, og det er at eg ikkje skal handle mer på netshop.no :hrm:

Emnetittel redigert. Det er ikke nødvendig med store bokstaver i tittel.

Endret av Vegis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

flere som har opplevd lignende med denne ekstremt useriøse og treige nett butikken.

7149346[/snapback]

Det vil hjelpe betraktelig på din egen seriøsitet å henvise til / dokumentere ett 10-talls flere tilfelle av forsinkelser eller feil/mangler på websidene før du kommer med slike utfall.

PS.

Når du bestilte..:

Stod det lagerbeholdning > 0.. eller fjernlager > 0?

Lenke til kommentar
og da sa dei at dei skulle sende den på tirsdag, og i dag skjekket eg pakkespiring på nettet, men den har ikkje blitt registrert noen plass!

7149346[/snapback]

Posten bruker ofte et døgn før pakken vises på pakkespporingen. Står ordren som levert på netshop.no, har de sendt den.

Lenke til kommentar

en ting er vertfall sikkert, og det er at eg ikkje skal handle mer på netshop.no :hrm:

7149346[/snapback]

Skulle ikke mye til da :D

Det er ikke alltid nettbutikkene som bestemmer om leverandører leverer i tide..

Netshop er kjent som en av de bedre nettbutikkene både med tanke på tid og service så du har nok hatt uflaks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...