Stian-89 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Den 13. oktober bestilte jeg 2 stk "PS2 SmartJoy PLUS - The Ultimate USB Adapter" hos digistore.no, disse kostet 149 kr per stk. Jeg valgte A-post som fraktmåte (22kr). Da ble den totale prisen 320 kr, som jeg betalte med et visakort. Den 17. oktober ble statusen på ordren endret til "sendt". I dag, 8 dager etter, har jeg fortsatt ikke mottatt det jeg har bestilt (A-post skal normalt bruke 1-2 dager). For 2 dager siden sendte jeg en e-post til dem og forklarte at jeg ikke hadde mottatt varen, men jeg har enda ikke fått svar. Det er vel ikke normalt at noe som er sendt som A-post skal bruke 8 dager på å komme fram? Postnummeret mitt er forresten 6777. Ser at det nå bare er en person som driver butikken på deltid, så skjønner at han ikke har tid å svare på e-post, men er jo utrolig kjipt om jeg betalte 320 kr for noe jeg ikke får. Har jeg krav på nye varer/pengene tilbake om jeg ikke får pakken? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har du lest på nettsiden til digistore? Forsiden f.eks? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har handlet der før et par ganger uten problemer, så jeg vil tro det som står på forsida stemmer. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Har lest det som står på forsiden ja, men om du gidder å lese det jeg skriver så ble statusen på ordren endret til sendt for 8 dager siden.. Endret 25. oktober 2006 av stianandre Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 har du mulighet for å spore pakken? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Tenkte mest på det at han ikke svarte på mail Er vel ikke mulig å spore A-post. Feil kan skje, vent noen dager til du får svar på mail.. Du får nok varen til slutt. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Fortsatt ikke fått pakken, så regner nesten med at den har blirt borte i posten. Men får vente på svar på e-posten Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg bestillte varer derifra den 02.10.. Fortsatt ikke ett livstegn.. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Fikk pakken i dag, bedre sent enn aldri. Men har ikke fått svar på e-post, så vet ikke om den brukte lang tid i posten eller om den ikke ble sendt fra lager før for litt siden. Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg bestilte 28.oktober. Ingen livstegn her heller. Verken på mail eller ordrestatus. Under behandling har den vært helt siden jeg bestilte, OG BETALTE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå