Deadringer Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Jeg har nettopp installert itunes på min bærbare pc. Problemet er dette. Første gangen jeg startet programet fungerte det flott. Så skulle jeg importere musikk og plutselig fikk jeg melding om at programet har gjort en ulovelig handling osv. Jeg prøvde å starte itunes på nytt, men fikk meldingen før programmet startet. Jeg prøvde å velge å reparere, fungerte ikke, så jeg slettet og installerte på nytt. Samme problemet da jeg skal starte det igjen. Hva kan jeg gjøre for å få det tli å fungere? Endret 25. oktober 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Prøv å reinstaller quicktime. Men husk å "grundig" avinstallere det først. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 quicktime nekter å reinstallere seg. Har avinstallert det på helt normal måte. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Får da denne meldingen når jeg skal til å installere quicktime pro. Men jeg har jo ingen annen quicktime inne. Hele greia er bare rart. Jeg slettet ved å trykke på "uninstall" og da skal jo alt forsvinne. Derfor burde det vært greit å få lagt sakene inn igjen uten problemer. edit: bildet kommer etter omstart. Endret 25. oktober 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
3k Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Funnet ut av detta a? Har samma problemet, forbanna irritirende... Fatter ikke hvorfor den ubrukelige spillern quicktime MÅ følge med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå