Lakus Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Først nå, etter at jeg har sett HD-versjonen, skjønner jeg hva alt oppstyret rundt ansiktsuttrykkene handlet om. Pent! 7177915[/snapback] var det eneste jeg klarte og ta som så litt ok ut... Lenke til kommentar
Dec Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hadde sårt trengt region-free på dette! 7177402[/snapback] Jepp! Kommer til å være innom videogamesplus.ca flere ganger daglig for å sjekke om det er region-free fra imorgen av!! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Et annet alternativ til VideoGamesPlus.ca, er Play-Asia.com - Your One-Stop-Shop for Asian Entertainment. Vil tro de kommer til å selge Gears of War for omtrent 280,- ferdig levert til deg. Er ikke det en god deal Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 står 69$ eller 458kr på PAL versjonen da men Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 står 69$ eller 458kr på PAL versjonen da men 7179994[/snapback] Kommer det som region fritt vil det ligge på 280,- Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Et annet alternativ til VideoGamesPlus.ca, er Play-Asia.com - Your One-Stop-Shop for Asian Entertainment. Vil tro de kommer til å selge Gears of War for omtrent 280,- ferdig levert til deg. Er ikke det en god deal 7179536[/snapback] Må berre nemne det; kva er det du får av Play Asia for å poste den linken din?Kvifor ikkje berre lenke til www.play-asia.com ? Kvifor ha "SOap-23-83-417h-49-en.html" med i lenka? Sånn spamming så det der irriterar meg. Nokon som har ei god side som visar kva spel som er region free? Endret 30. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Et annet alternativ til VideoGamesPlus.ca, er Play-Asia.com - Your One-Stop-Shop for Asian Entertainment. Vil tro de kommer til å selge Gears of War for omtrent 280,- ferdig levert til deg. Er ikke det en god deal 7179536[/snapback] Må berre nemne det; kva er det du får av Play Asia for å poste den linken din?Kvifor ikkje berre lenke til www.play-asia.com ? Kvifor ha "SOap-23-83-417h-49-en.html" med i lenka? Sånn spamming så det der irriterar meg. Nokon som har ei god side som visar kva spel som er region free? 7180481[/snapback] For X360 spill så bruker jeg bare å gå inn på www.videogamesplus.ca - X360 - region free. De oppdaterer lista så fort de får testa de på sin PAL maskin. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Man kan også sjekke newsbloggen til videogamesplus, der skriver de også hvilke spill som er regionfrie Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 noen flere fete bilder fra traileren. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ser utvilsomt kult ut. Hvis historien i spillet blir lagt fram på en interessant måte er dette definitivt verdt et kjøp. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Er det bare jeg som ser syner eller er det ødelagte engle-hodet egentlig basert på cliffy B`s hodet? :!: Sammenlign: og: Tror dere han vet det selv eller blir han screwed av sin egne programmere Endret 2. november 2006 av Watchtower Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det komt ut noe om vor mange Multi-player baner det vill vere, vor mange våpen,kjøretøy,forsjellige fiender og slikt? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Spillet blir utgitt med 10 MP kart. Kilde: http://xbox360.ign.com/articles/707/707205p1.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kommer vel ein pakker kort tid etter spillet er lansert med noe ekstra også. Meiner eg såg det i eit intervju med Cliffy B. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 12. november skulle det komme en nedlastbar pakke til Gears of War. Hva den inneholder, er ukjent. Men den blir ihvertfall tilgjengelig da.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Bestilte nettop Collectors Edition og en extra trådløs kontroller for en tusenlapp på GameZone... må jo spille co-op, koste hva det koste vil! Bare og vente til ca den 17ende da og invitere en kamerat over på Pizza, Øl og Gear of War Limited Edition! Synd jeg ikke har HD-Klar TV... men jula kan jo bringe frukter! Hvis jeg er heldig da Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Hvorfor er ikke det mulig å bestille Gears of war og andre spill på komplett og få leverert på Postautomaten Oslo Sentralstasjon alt annet enn spill går fint...... Endret 3. november 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Bestilte nettop Collectors Edition og en extra trådløs kontroller for en tusenlapp på GameZone... må jo spille co-op, koste hva det koste vil! 7213542[/snapback] WHY ? er noe dritt å spille på split screen da.. Mye deilige å ha full skjerm og spesielt på et så bra spill som Gears Of War... Nei skal få meg meg hele spillet i fullskjerm først as. Hvis jeg spiller sammen med en kompis så blir det bare hu og hei i farta her kommer jeg liksom :!: Har ingen Hd skjerm nå heller, det er no dritt !! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 WHY ? er noe dritt å spille på split screen da.. Mye deilige å ha full skjerm og spesielt på et så bra spill som Gears Of War... 7213818[/snapback] Fordi at i ett spill som jeg synes er ett "co-op" spill vil jeg spille co-op. Men får se på om jeg ikke tvinger han til og kjøpe det selv og så spiller vi på Xbox Live... da blir det ikke splitscreen Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Digger den videon der, og har sett den maaange ganger nå på min hd-tv, med musikken i surround. Blir like fasinert hver gang jeg ser den. Nesten så jeg har lyst til å dra på coloseum bare for å kunne se denne traileren der hadde nesten vært verdt pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå