Gå til innhold

Ny GoW trailer. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et annet alternativ til VideoGamesPlus.ca, er Play-Asia.com - Your One-Stop-Shop for Asian Entertainment. Vil tro de kommer til å selge Gears of War for omtrent 280,- ferdig levert til deg. Er ikke det en god deal :p

7179536[/snapback]

Må berre nemne det; kva er det du får av Play Asia for å poste den linken din?

Kvifor ikkje berre lenke til www.play-asia.com ? Kvifor ha "SOap-23-83-417h-49-en.html" med i lenka?

Sånn spamming så det der irriterar meg.

Nokon som har ei god side som visar kva spel som er region free?

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Et annet alternativ til VideoGamesPlus.ca, er Play-Asia.com - Your One-Stop-Shop for Asian Entertainment. Vil tro de kommer til å selge Gears of War for omtrent 280,- ferdig levert til deg. Er ikke det en god deal :p

7179536[/snapback]

Må berre nemne det; kva er det du får av Play Asia for å poste den linken din?

Kvifor ikkje berre lenke til www.play-asia.com ? Kvifor ha "SOap-23-83-417h-49-en.html" med i lenka?

Sånn spamming så det der irriterar meg.

Nokon som har ei god side som visar kva spel som er region free?

7180481[/snapback]

For X360 spill så bruker jeg bare å gå inn på www.videogamesplus.ca - X360 - region free. De oppdaterer lista så fort de får testa de på sin PAL maskin.

Lenke til kommentar

Bestilte nettop Collectors Edition og en extra trådløs kontroller for en tusenlapp på GameZone... må jo spille co-op, koste hva det koste vil!

Bare og vente til ca den 17ende da og invitere en kamerat over på Pizza, Øl og Gear of War Limited Edition! :cool:

Synd jeg ikke har HD-Klar TV... men jula kan jo bringe frukter! Hvis jeg er heldig da :)

Lenke til kommentar
Bestilte nettop Collectors Edition og en extra trådløs kontroller for en tusenlapp på GameZone... må jo spille co-op, koste hva det koste vil!

7213542[/snapback]

WHY ? :ohmy: er noe dritt å spille på split screen da.. Mye deilige å ha full skjerm og spesielt på et så bra spill som Gears Of War... Nei skal få meg meg hele spillet i fullskjerm først as. Hvis jeg spiller sammen med en kompis så blir det bare hu og hei i farta her kommer jeg liksom :!:

Har ingen Hd skjerm nå heller, det er no dritt !!

Lenke til kommentar
WHY ? :ohmy:  er noe dritt å spille på split screen da.. Mye deilige å ha full skjerm og spesielt på et så bra spill som Gears Of War...

7213818[/snapback]

Fordi at i ett spill som jeg synes er ett "co-op" spill vil jeg spille co-op.

Men får se på om jeg ikke tvinger han til og kjøpe det selv og så spiller vi på Xbox Live... da blir det ikke splitscreen ;)

Lenke til kommentar

Digger den videon der, og har sett den maaange ganger nå på min hd-tv, med musikken i surround. :dribble::dribble:

Blir like fasinert hver gang jeg ser den.

Nesten så jeg har lyst til å dra på coloseum bare for å kunne se denne traileren der :whistle: hadde nesten vært verdt pengene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...