Gå til innhold

Ny GoW trailer. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ
http://www.youtube.com/watch?v=64_fm2XCTPo

Er vell ikkje store utfordringa å få laga betre musikk til den videoen. Er ein stor tråd på det offiselle GoW forumet der mange leggjer til ny musikk til videoen. Mykje bra der som overgår Epic sitt valg lett :)

Denne var jo bare konge http://www.youtube.com/watch?v=Dfz0e3L7xbs :D

7173329[/snapback]

Ingen av disse var da spesiellt bra, og vi har vel virkelig sett nok action-trailere med kjiip, generisk rock opp gjennom tidene.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Begynner å komme en hel del remixer på youtube nå, men ingen kommer i nærheten av originalen - sorry.

Mulig at disse reklamefolka vet hva de holder på med? :)

7175896[/snapback]

Hehe det tror jeg og.

Han ene fyren som har lagt ut 20-30 forskjellige varianter der han bare har smørt en ny låt oppå traileren er jo bare patetisk latterlig. Virker ikke som om han har vært særlig kreativ - bare byttet ut låter som 'kanskje kan passe' uten å jobbe grundig med hverken timing eller tilpasning.

Originaltraileren funker fint synes jeg - kontrasten mellom actionen og musikken samt den veldig passende teksten er knall.

Lenke til kommentar
Se hvor mye oppmerksomhet denne traileren har fått da. Det er ikke noe tvil i det hele tatt at di vet hva di holder på med. Ikke bare traff di godt med låtvalget, men di har også klart å gi denne traileren unormalt mye oppmerksomhet.

7176462[/snapback]

Ja det skal de ha, rent PR-messig var låtvalget sikkert bevisst og et lite sjakktrekk. Men det betyr ikke at de traff rent "kunstnerisk", men dette blir jo veldig subjektivt så det er ikke et veldig stort poeng å diskutere dette over stokk og stein.

Lenke til kommentar
Har blitt litt forvirra av release dates i dette spillet, er det 9. eller 12. november her i landet også?

7177372[/snapback]

Det er 17 her.

Det kan godt være mulig at vi får tak i det tidligere da butikkene har lov til å selge det før den 17, har jeg lest

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Jeg syns det var ganske morsomt å prøve å legge til egen musikk for å se resultatet! Personlig mener jeg at orginalen muligens den beste spill traileren jeg har sett, og låt valget var perfekt! Men som sagt, morro å prøve med egne sanger å se om det passer til det som skjer i traileren!

En til fra meg..

Enda en..

Å en siste..

7177497[/snapback]

Lag en med o-zone da. kaoff

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...