Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 http://www.youtube.com/watch?v=64_fm2XCTPo Er vell ikkje store utfordringa å få laga betre musikk til den videoen. Er ein stor tråd på det offiselle GoW forumet der mange leggjer til ny musikk til videoen. Mykje bra der som overgår Epic sitt valg lett Denne var jo bare konge http://www.youtube.com/watch?v=Dfz0e3L7xbs 7173329[/snapback] Ingen av disse var da spesiellt bra, og vi har vel virkelig sett nok action-trailere med kjiip, generisk rock opp gjennom tidene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Synes det greiene med rock i slike videoer er så oppbrukt som det går ann å få det! Og den øverste av de videoene måtte jeg bare le av! ^^ Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Mitt forsøk på Gears of War REMIX traileren! Endret 29. oktober 2006 av Drunk In Public Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Mitt forsøk på Gears Of War REMIX traileren 7175505[/snapback] ah, bra det der Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Mitt forsøk på Gears Of War REMIX traileren 7175505[/snapback] Det var faktisk en av de bedre vil jeg påstå Musikken passet stemningen, og "traff" der den skulle. Kudos! Lenke til kommentar
xstian Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Begynner å komme en hel del remixer på youtube nå, men ingen kommer i nærheten av originalen - sorry. Mulig at disse reklamefolka vet hva de holder på med? Uansett - oi oi oi som jeg gleder meg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Begynner å komme en hel del remixer på youtube nå, men ingen kommer i nærheten av originalen - sorry.Mulig at disse reklamefolka vet hva de holder på med? 7175896[/snapback] Word! Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Begynner å komme en hel del remixer på youtube nå, men ingen kommer i nærheten av originalen - sorry.Mulig at disse reklamefolka vet hva de holder på med? 7175896[/snapback] Hehe det tror jeg og. Han ene fyren som har lagt ut 20-30 forskjellige varianter der han bare har smørt en ny låt oppå traileren er jo bare patetisk latterlig. Virker ikke som om han har vært særlig kreativ - bare byttet ut låter som 'kanskje kan passe' uten å jobbe grundig med hverken timing eller tilpasning. Originaltraileren funker fint synes jeg - kontrasten mellom actionen og musikken samt den veldig passende teksten er knall. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Se hvor mye oppmerksomhet denne traileren har fått da. Det er ikke noe tvil i det hele tatt at di vet hva di holder på med. Ikke bare traff di godt med låtvalget, men di har også klart å gi denne traileren unormalt mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Se hvor mye oppmerksomhet denne traileren har fått da. Det er ikke noe tvil i det hele tatt at di vet hva di holder på med. Ikke bare traff di godt med låtvalget, men di har også klart å gi denne traileren unormalt mye oppmerksomhet. 7176462[/snapback] Ja det skal de ha, rent PR-messig var låtvalget sikkert bevisst og et lite sjakktrekk. Men det betyr ikke at de traff rent "kunstnerisk", men dette blir jo veldig subjektivt så det er ikke et veldig stort poeng å diskutere dette over stokk og stein. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er det skikkelig dumt å spørre om den traileren er in-game? Det er jo helt sjuk grafikk Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Er det skikkelig dumt å spørre om den traileren er in-game?Det er jo helt sjuk grafikk 7177068[/snapback] Ingame Lenke til kommentar
nacho Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har blitt litt forvirra av release dates i dette spillet, er det 9. eller 12. november her i landet også? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Har blitt litt forvirra av release dates i dette spillet, er det 9. eller 12. november her i landet også? 7177372[/snapback] Det er 17 her. Det kan godt være mulig at vi får tak i det tidligere da butikkene har lov til å selge det før den 17, har jeg lest Endret 29. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
nacho Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hadde sårt trengt region-free på dette! Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg syns det var ganske morsomt å prøve å legge til egen musikk for å se resultatet! Personlig mener jeg at orginalen muligens den beste spill traileren jeg har sett, og låt valget var perfekt! Men som sagt, morro å prøve med egne sanger å se om det passer til det som skjer i traileren! En til fra meg.. Enda en.. Å en siste.. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg syns det var ganske morsomt å prøve å legge til egen musikk for å se resultatet! Personlig mener jeg at orginalen muligens den beste spill traileren jeg har sett, og låt valget var perfekt! Men som sagt, morro å prøve med egne sanger å se om det passer til det som skjer i traileren! En til fra meg.. Enda en.. Å en siste.. 7177497[/snapback] Lag en med o-zone da. kaoff Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=1650 der er den i HD.. ( Cinematic HD heter den der ) sangen passet veldig bra til stemningen og spillet. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=1650 der er den i HD.. ( Cinematic HD heter den der ) sangen passet veldig bra til stemningen og spillet. 7177652[/snapback] Først nå, etter at jeg har sett HD-versjonen, skjønner jeg hva alt oppstyret rundt ansiktsuttrykkene handlet om. Pent! Lenke til kommentar
nacho Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er litt spent på stemmekommando greiene som sto litt om for en stund siden, jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå