phewBAR Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Når man ser på hvor mye diskusjon musikken får skjønner man at de har gjort noe riktig! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Når man ser på hvor mye diskusjon musikken får skjønner man at de har gjort noe riktig! 7158039[/snapback] Eller kanskje ikke? Det er vel i hovedsak spillet man burde diskutere. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Gears Goes Hollywood Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Gears Goes Hollywood 7158363[/snapback] Trudde først at filmen hadde blitt annonsert eg no Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Men lenger ute i traileren da det blir mer action syns jeg det ikke passer i det hele tatt, tror traileren hadde hatt godt av at musikken tok seg opp litt da. 7155078[/snapback] Tror ikke jeg faktisk, fikk ikke du litt sånn "oi shit" følelse nå på slutten du så den "svære dingsen"? Det har kanskje noe med musikken og gjøre, fordi den er så rolig og fin samtidig som den legger opp en pause før man ser det og legger inn en liten men likevel treffende "note" akkuratt når man ser den "svære dingsen"... Mad World! Likte den rolige musikken jeg... kanskje noe med at jeg elsker sangen fra før^^ Endret 26. oktober 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Synes denne traileren er briljant, og jeg synes at musikken passer veldig bra da den illustrerer godt hvilken håpløs situasjon Marcus befinner seg i. At dette faktisk er in-game gjør det ennå mer imponerende, det er vel først nå vi begynner å se hva next-gen hardware er i stand til. Noe av det stiligste i traileren, i mine øyne, er ansiktsutrykket til Marcus idet han ser hva som faktisk står forran han på slutten. Jeg gleder meg mer og mer til å få hendene på Gears of War, og herregud - størrelsen på den Locus-saken som kommer ut av mørket er ut av enn annen verden. Blir en... fryd (?) å møte på den i spillet. Endret 26. oktober 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 sant, begynnte og tenke slik om spillet at de har vist så mye, reklamert så ekstremt og kjørt på med PR. Så jeg ble mett av spillet til slutt. Tok meg litt tid og tenkte jeg kansje skulle laste ned enda en trailer. Forventet meg og se det samme vi har sett det siste året. Men faktisk, nå fikk jeg følelsen av spillet, stemmningen. Historien. Så jeg ble vel egentlig litt solgt nå at den reklame snutten der. Musikken hjalp veldig, men er dette ingame. Hva vi får i hendene, må det absolutt ta en titt på. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) noen som har peilig på ossen sang det blir spillt på den videoen? virker veldig kjent! hmm vil ha den sangen! :!: btw, dette spillet SKAL kjøpes. utrulig bra laget! dem som har laget spillet fortjener en stooor applaus! Endret 27. oktober 2006 av MoFFi Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Here ya go! :!: Artist : Gary Jules From the album "Donny Darko Soundtrack" Song : Mad World Verse 1 All around me are familiar faces Worn out places, Worn out faces Bright and early for the daily races Going nowhere, Going nowhere Their tears are filling up their glasses No expression, No expression Hide my head I want to drown my sorrows No tomorrow, No tomorrow Chorus And I find it kind of funny, I find it kind of sad These dreams in which i'm dying, Are the best I've ever had I find it hard to tell you, I find it hard to take When people run in circles its a very very Mad World, Mad World Verse 2 Children waiting for the day they feel good Happy Birthday, Happy Birthday And they feel the way that every child should Sit and listen, Sit and listen Went to school and I was very nervous No one knew me, No one knew me Hello teacher tell me whats my lesson Look right through me, Look right through me Chorus And I find it kind of funny, I find it kind of sad The dreams in which i'm dying, Are the best I've ever had I find it hard to tell you, I find it hard to take When people run in circles it's a very very Mad World, Mad World Enlargen your world Mad World Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tenkte WTF da jeg så traileren første gangen, og hørte musikken. Men etter å ha sett videoen 20 ganger, synes jeg faktisk sangen er helt ok. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 David Fincher var visstnok involvert når de lagde traileren: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3154665 Men vet ikke helt hva de legger i "consulted on". Lenke til kommentar
nilox Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Men lenger ute i traileren da det blir mer action syns jeg det ikke passer i det hele tatt, tror traileren hadde hatt godt av at musikken tok seg opp litt da. 7155078[/snapback] Tror ikke jeg faktisk, fikk ikke du litt sånn "oi shit" følelse nå på slutten du så den "svære dingsen"? Det har kanskje noe med musikken og gjøre, fordi den er så rolig og fin samtidig som den legger opp en pause før man ser det og legger inn en liten men likevel treffende "note" akkuratt når man ser den "svære dingsen"... Mad World! Likte den rolige musikken jeg... kanskje noe med at jeg elsker sangen fra før^^ 7158424[/snapback] Jo jeg fikk en "oi shit" opplevelse.. som i "oi shit" her ble musikken bare veldig rar. Selv om jeg mener musikken ikke passer på slutten så syns jeg ikke de trenger å kjøre på hardrock eller tekno heller. De er bra de prøver å være annerledes da i det minste. Selv om det er litt Donnie Darko-ripoff. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Etter han har falt gjennom vinduet og reiser seg opp. Herregud hvor bra detaljert det ansikter er.. Håper inderlig dette blir å se på en 720p TV ja. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ville nå ikke kalt det "falt" gjennom vinduet? ^^ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hehe Etter han "hoppet" gjennom vinduet. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Utrolig bra lagd og musikken passer perfekt inn, får rett og slett gåsehud hver gang jeg ser trailern, og den har jeg sett en god del ganger nå. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Selv om jeg mener musikken ikke passer på slutten så syns jeg ikke de trenger å kjøre på hardrock eller tekno heller. Syns musikken passet perfekt i slutten, ettersom han befinner seg i en rimelig håpløs situasjon da han er alene mot alle dem, og den store Locusten. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det er en HD trailer på teamxbox.com nå ser jeg... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Eg bare måtte lage min eigen versjon http://www.youtube.com/watch?v=64_fm2XCTPo Er vell ikkje store utfordringa å få laga betre musikk til den videoen. Er ein stor tråd på det offiselle GoW forumet der mange leggjer til ny musikk til videoen. Mykje bra der som overgår Epic sitt valg lett Denne var jo bare konge http://www.youtube.com/watch?v=Dfz0e3L7xbs Lenke til kommentar
Epik Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) hvis det ikke er store utfordringa så hvorfor ikke lage noe bedre? de to du linket til sugde hvertfall, passet ikke i det hele tatt, så og hørtes skikkelig usynkronisert ut ser man på videon, se på det faktum at han står bøyd over en regndam og ser/plukker opp et symbol på den falne menneskeheten, og at han generelt befinner seg i en håpløs situasjon, ta i betraktning regnet som bare er en effekt for å forsterke det hele enda dypere, det melankolske og dystre i situasjonen, skal man ha musikk til en sånn video, og ingen lydeffekter, så må musikken hvertfall bære noe preg av det samme. det nytter ikke med musikk i høyt tempo her, enten det er rock eller black metal eller hva det måtte være. sier ikke at gary jules - mad world er det beste valget, det ultimate, og ikke noe kan bli bedre, men den passet ganske bra. sier bare at det du postet, og mange andre har postet på youtube suger. Endret 29. oktober 2006 av Epik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå