Gå til innhold

Ny GoW trailer. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men lenger ute i traileren da det blir mer action syns jeg det ikke passer i det hele tatt, tror traileren hadde hatt godt av at musikken tok seg opp litt da.

7155078[/snapback]

Tror ikke jeg faktisk, fikk ikke du litt sånn "oi shit" følelse nå på slutten du så den "svære dingsen"? Det har kanskje noe med musikken og gjøre, fordi den er så rolig og fin samtidig som den legger opp en pause før man ser det og legger inn en liten men likevel treffende "note" akkuratt når man ser den "svære dingsen"... Mad World!

Likte den rolige musikken jeg... kanskje noe med at jeg elsker sangen fra før^^

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Synes denne traileren er briljant, og jeg synes at musikken passer veldig bra da den illustrerer godt hvilken håpløs situasjon Marcus befinner seg i. At dette faktisk er in-game gjør det ennå mer imponerende, det er vel først nå vi begynner å se hva next-gen hardware er i stand til.

Noe av det stiligste i traileren, i mine øyne, er ansiktsutrykket til Marcus idet han ser hva som faktisk står forran han på slutten.

Jeg gleder meg mer og mer til å få hendene på Gears of War, og herregud - størrelsen på den Locus-saken som kommer ut av mørket er ut av enn annen verden. Blir en... fryd (?) å møte på den i spillet.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

sant, begynnte og tenke slik om spillet at de har vist så mye, reklamert så ekstremt og kjørt på med PR. Så jeg ble mett av spillet til slutt. Tok meg litt tid og tenkte jeg kansje skulle laste ned enda en trailer. Forventet meg og se det samme vi har sett det siste året. Men faktisk, nå fikk jeg følelsen av spillet, stemmningen. Historien. Så jeg ble vel egentlig litt solgt nå at den reklame snutten der.

Musikken hjalp veldig, men er dette ingame. Hva vi får i hendene, må det absolutt ta en titt på.

Lenke til kommentar

noen som har peilig på ossen sang det blir spillt på den videoen? virker veldig kjent! hmm vil ha den sangen! :!:

btw, dette spillet SKAL kjøpes. utrulig bra laget! dem som har laget spillet fortjener en stooor applaus! :thumbup:

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar

Here ya go! :!:

Artist : Gary Jules

From the album "Donny Darko Soundtrack"

Song : Mad World

Verse 1

All around me are familiar faces

Worn out places, Worn out faces

Bright and early for the daily races

Going nowhere, Going nowhere

Their tears are filling up their glasses

No expression, No expression

Hide my head I want to drown my sorrows

No tomorrow, No tomorrow

Chorus

And I find it kind of funny, I find it kind of sad

These dreams in which i'm dying, Are the best I've ever had

I find it hard to tell you, I find it hard to take

When people run in circles its a very very

Mad World, Mad World

Verse 2

Children waiting for the day they feel good

Happy Birthday, Happy Birthday

And they feel the way that every child should

Sit and listen, Sit and listen

Went to school and I was very nervous

No one knew me, No one knew me

Hello teacher tell me whats my lesson

Look right through me, Look right through me

Chorus

And I find it kind of funny, I find it kind of sad

The dreams in which i'm dying, Are the best I've ever had

I find it hard to tell you, I find it hard to take

When people run in circles it's a very very

Mad World, Mad World

Enlargen your world

Mad World

Lenke til kommentar
Men lenger ute i traileren da det blir mer action syns jeg det ikke passer i det hele tatt, tror traileren hadde hatt godt av at musikken tok seg opp litt da.

7155078[/snapback]

Tror ikke jeg faktisk, fikk ikke du litt sånn "oi shit" følelse nå på slutten du så den "svære dingsen"? Det har kanskje noe med musikken og gjøre, fordi den er så rolig og fin samtidig som den legger opp en pause før man ser det og legger inn en liten men likevel treffende "note" akkuratt når man ser den "svære dingsen"... Mad World!

Likte den rolige musikken jeg... kanskje noe med at jeg elsker sangen fra før^^

7158424[/snapback]

Jo jeg fikk en "oi shit" opplevelse.. som i "oi shit" her ble musikken bare veldig rar. Selv om jeg mener musikken ikke passer på slutten så syns jeg ikke de trenger å kjøre på hardrock eller tekno heller. De er bra de prøver å være annerledes da i det minste. Selv om det er litt Donnie Darko-ripoff. :tease:

Lenke til kommentar

hvis det ikke er store utfordringa så hvorfor ikke lage noe bedre?

de to du linket til sugde hvertfall, passet ikke i det hele tatt, så og hørtes skikkelig usynkronisert ut

ser man på videon, se på det faktum at han står bøyd over en regndam og ser/plukker opp et symbol på den falne menneskeheten, og at han generelt befinner seg i en håpløs situasjon, ta i betraktning regnet som bare er en effekt for å forsterke det hele enda dypere, det melankolske og dystre i situasjonen, skal man ha musikk til en sånn video, og ingen lydeffekter, så må musikken hvertfall bære noe preg av det samme. det nytter ikke med musikk i høyt tempo her, enten det er rock eller black metal eller hva det måtte være.

sier ikke at gary jules - mad world er det beste valget, det ultimate, og ikke noe kan bli bedre, men den passet ganske bra. sier bare at det du postet, og mange andre har postet på youtube suger.

Endret av Epik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...