Straffa Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Er det mulig?? Hva er det med dere folkens? Beveget seg rart når han sprang? Sammenliknet med hva? Andre futuriske gen modifiserte soldater med uniform og tung rustning - og sjekk de bootsa han må løpe med f.eks... 7152093[/snapback] Enig i det du sier. Har sett video om og om igjen, fokusert på løpinga men finner ingen feil med den. Vi ser en fyr som har et tonn med rusting og våpen som løper. Hadde vært mere unormalt om han løp som han hadde kun shorts og joggesko. Det ser tungt ut når han løper og det er litt av vitsen. Må være en av de beste trailer jeg har sett noensinne fra et spill Endret 25. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) In-Engine.. Ikkje heilt det same som In-game..Men, hallo? Eg er klar for å tru at det der er mogleg. Sikkert lagt til litt extra eyecandy som blurring og slikt, for ein cinematisk effekt. Uansett, no nermar det seg, eg gledar meg noko sjukt! 7152581[/snapback] Det er in-game engine. Ingen ting er fiksa på her 7152601[/snapback] Hvis det der er 100% ingame, og ikkje pynta på - ja då.. Då veit eg ikkje.Ingenting kan måla seg med det der.. Traileren står på repeat her.. Sjukaste... UE3 visar VERKELEG MUSKLAR her. Eg sit bare her og måpar. Eg var eigentleg innstilld på at ingenting skulle slå ingame av Metal Gear Solid 4. Men det her, det overgår Mr Kojima sitt hjertebarn.. Kraftig. Endret 25. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
nilox Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Imponerende grafikk! Reagerte heller ikke på løpinga hans. Men musikken var litt merkelig i min mening. For meg minner det for mye om Donnie Darko. Uansett: musikken passer bra på begynnelsen, men mot slutten virker det litt rart syns jeg, spesielt da vi ser det gedigne krabbemonsteret. For å si det sånn: da jeg først så videoen på youtube trodde jeg det var brukeren som hadde lagt over sangen.. UE3 visar VERKELEG MUSKLAR her. Eg sit bare her og måpar.Eg var eigentleg innstilld på at ingenting skulle slå ingame av Metal Gear Solid 4. Men det her, det overgår Mr Kojima sitt hjertebarn.. Kraftig. 7152700[/snapback] Nåja.. skjønner at du er opprømt, og skal ikke frata deg gleden. Men dette kan vi vel strengt tatt ikke si før begge spillene er ute? MGS4 grafikken er sikkert under konstant revisjon den og? Akkurat som GOW har vært? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Såklart polluks. Det eg meinte var at eg syns MGS4 er utruleg vakkert - og eg trudde ikkje at eg skulle få sjå noko som overgjekk det, hvertfall ikkje i år. Men det her, det var ganske spektakulært. Eg såg traileren sikkert 20 gongar igår kveld, satt berre å måpte. Endret 26. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Flott video, og musikken passet perfekt Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Grafikken er nok ingame, det er noko som eg minst forventer av Epic og hardware kreftene til Xbox360 Men musikkvalget var bare tragisk, dei blei liksomt eit feminint trekk over heile GoW som skal vera så mannleg og maskulint. Eg håper dei ikkje kjører pure orchestra musikk i spelet heller. Det passer rett og slett ikkje inn i eit action spel. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) musikkvalget var bare tragisk, dei blei liksomt eit feminint trekk over heile GoW som skal vera så mannleg og maskulint. 7154739[/snapback] Kanskje det som er poenget? Endret 26. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
Epik Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Melankolsk, ja. Feminin, nei. Spillet har en dyster historie så musikken passet bra, den fremhevet det tragiske ved denne verdenen. Endret 26. oktober 2006 av Epik Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Melankolsk, ja. Feminin, nei. Spillet har en dyster historie så musikken passet bra, den fremhevet det tragiske ved denne verdenen. 7154791[/snapback] Kanskje det som er det rette ordet å bruke. Uansett passer det perfekt inn i traileren. Herlig Denne traileren er ment for TV/Kino. Når Ola setter stikker på kino, kjøper seg brus og popcorn. Setter seg ned i stolen, stenger av mobilen. Lysene slukkes og det blir stille i salen. Så kommer dette her opp! Å herregud! Gåsehud! Endret 26. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Grafikken er nok ingame, det er noko som eg minst forventer av Epic og hardware kreftene til Xbox360 Men musikkvalget var bare tragisk, dei blei liksomt eit feminint trekk over heile GoW som skal vera så mannleg og maskulint. Eg håper dei ikkje kjører pure orchestra musikk i spelet heller. Det passer rett og slett ikkje inn i eit action spel. 7154739[/snapback] Melankolsk, ja. Feminin, nei. Spillet har en dyster historie så musikken passet bra, den fremhevet det tragiske ved denne verdenen. 7154791[/snapback] Eg må sei meg enig i siste posten her. Ein veldig melankolsk låt av Gary Jules. Sikkert ein av dei beste låtskrivarane på 90-talet. I find it kind of funny - I find it kind of sad.The dreams in which I'm dying, are the best I've ever had... Synes det passar glimrande til den dystre historia til Gears of War. Gir ein særs stemning, og er eit veldig sterkt verkemiddel her. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 I forhold til tema om krig og ødeleggelse i en mørk futuristisk verden passer låta bra. Som på begynnelsen da han snur dette knuste skulpturhodet som ligger der som et slags symbol på menneskenes fall. Men lenger ute i traileren da det blir mer action syns jeg det ikke passer i det hele tatt, tror traileren hadde hatt godt av at musikken tok seg opp litt da. Det er ihvertfall ikke den beste spilltraileren jeg har sett, uavhengig om spillet er noe bra. Den beste jeg har sett må ha vært av FF:VII, den var faktisk noenlunde lik med det var et suggerende klassisk stykke gjennom hele traileren, bare at der passet det veldig bra. Kjøpte faktisk spillet pga av traileren alene husker jeg, var slik jeg ble introdusert til FF. --> memories... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Eg må sei meg enig i siste posten her. Ein veldig melankolsk låt av Gary Jules. Sikkert ein av dei beste låtskrivarane på 90-talet. 7154981[/snapback] Bortsett fra at Gary Jules ikke skrev den låta, da. Men spillet ser veldig bra ut, og jeg gleder meg til å kaste meg løs på multiplayerdelen. Selv om det lover bra, så er jeg litt redd for at det kanskje ikke klarer å leve opp til 'hypen' det har skapt, så vi får se. Jeg skal i alle fall ha det. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Eg må sei meg enig i siste posten her. Ein veldig melankolsk låt av Gary Jules. Sikkert ein av dei beste låtskrivarane på 90-talet. 7154981[/snapback] Bortsett fra at Gary Jules ikke skrev den låta, da. Men spillet ser veldig bra ut, og jeg gleder meg til å kaste meg løs på multiplayerdelen. Selv om det lover bra, så er jeg litt redd for at det kanskje ikke klarer å leve opp til 'hypen' det har skapt, så vi får se. Jeg skal i alle fall ha det. 7155288[/snapback] Kva? Eg meinar ganske so sikkert at det er han som har skrevet den...Men poenget mitt står fortsatt ved like, uansett kven som har skrevet songen. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Eg må sei meg enig i siste posten her. Ein veldig melankolsk låt av Gary Jules. Sikkert ein av dei beste låtskrivarane på 90-talet. 7154981[/snapback] Bortsett fra at Gary Jules ikke skrev den låta, da. Men spillet ser veldig bra ut, og jeg gleder meg til å kaste meg løs på multiplayerdelen. Selv om det lover bra, så er jeg litt redd for at det kanskje ikke klarer å leve opp til 'hypen' det har skapt, så vi får se. Jeg skal i alle fall ha det. 7155288[/snapback] Kva? Eg meinar ganske so sikkert at det er han som har skrevet den...Men poenget mitt står fortsatt ved like, uansett kven som har skrevet songen. 7155341[/snapback] Det var faktisk Tears For Fears som skrev den. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Sorry folkens, eg tok feil Gary Jules har skreve mange bra sangar, men tydeligvis ikkje denne. MEN, poenget mitt står fortsatt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Eg håper spillet blir fyllt med stor og episk musikk,syns dette kan gjøre mye i eit spill. Shadows of The Colossus er eit godt stykke eksempel på dette,men her får man virelig inntrykk av at noe stort og mektig utspiller seg på skjermen også Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Musikkvalget er veldig bra, synes jeg. Hvorfor? Hvor mange slike trailere av actionspill har vi ikke sett med tung rockemusikk eller store orkestre som speller opp overdøvende greier? Kult for fansen, men andre bytter kanal eller skrur ned lyden og "kobler ut". Men når denne musikken kommer med denne visuelle presentasjonen lurer man "hva i helv... er nå dette da?" Ja, finnes folk som ikke har hørt om GoW og som er på konsolljakt til jul. Hadde det vært machomusikk så hadde jeg ikke orka sett traileren sju ganger i går - sånt blir for masete. Feminint sa noen... hehehe. Ja, da... uten å gå inn på hva jeg da tenker ellers så kan jeg jo si at da er det vel greit å ha en konsoll som overdøver alt da så slipper man høre det Dr Peedee Lenke til kommentar
Northland Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Me et slikt uvanlig musikkvalg for denne traileren, gir det hvertfall meg et inntrykk av at dette blir noe unikt.. Hadde di valgt noe hard rock, eller noe techno greier (som vell egentlig er det vanligste) hadde det ikke vert i nærheten så stilfult.. Di vet tydeligvis hva dem holder på med, og med så mye stemmning i en så liten trailer, gleder jeg meg veldig til å oppleve hele spillet! Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) En liten genistrek. Håper vi kan si det samme om spillet den 17. November. Mitt forslag til Microsoft, ment som reklamefilm Den dagen Jesus står opp igjen som gamer, og stapper GOW i boxen. Til og med Judas får være med å leke. Gud står der borte i skammekroken etter å ha jukset med leveringsdatoen. Musikken blir jo selvsagt: http://www.daisychainmusic.com/downloads/H...omes%20pain.mp3 Endret 26. oktober 2006 av Daisy Chain Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Da skal eg love det MS hadde fått det fra de religiøses hold Skal se dem hadde reagert på ett eller annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå