Rockna Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hei... Søstra mi har nettopp fått en pc fra skolen. og får og starte den må du ha finger avtrykket hennes Så jeg lurer på om det er en annen mulighet enn og kappe av henne fingeren, som kan lure pcen med finger avtrykket? Mvh Tom Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Sannsynligvis så går det jo ann å legge inn en bruker til, men et tynt lag med noe flytende plast på tuppen av fingeren hennes som du kan bruke siden, men det er jo hentet fra filmer så jeg kan jo ikke akkurat garantere at det fungerer Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Få se om jeg forstår deg rett: PCen starter men du kan ikke logge inn. Prøv å start windows i sikkerhetsmodus med internett det skulle nok fønke Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hei... Søstra mi har nettopp fått en pc fra skolen. og får og starte den må du ha finger avtrykket hennes Så jeg lurer på om det er en annen mulighet enn og kappe av henne fingeren, som kan lure pcen med finger avtrykket? Mvh Tom 7148999[/snapback] Hva er det egentlig du vil? Logge inn på kontoen hennes, logge inn på en egen konto med hennes godkjenning, lure finger-print-greia for læringens del ...? Uansett funker det nok å logge inn med passord, uten fingeravtrykk, så det kan være lettere å knekke (hint, hint). Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 hei... Søstra mi har nettopp fått en pc fra skolen. og får og starte den må du ha finger avtrykket hennes Så jeg lurer på om det er en annen mulighet enn og kappe av henne fingeren, som kan lure pcen med finger avtrykket? Mvh Tom 7148999[/snapback] Hva er det egentlig du vil? Logge inn på kontoen hennes, logge inn på en egen konto med hennes godkjenning, lure finger-print-greia for læringens del ...? Uansett funker det nok å logge inn med passord, uten fingeravtrykk, så det kan være lettere å knekke (hint, hint). 7149331[/snapback] Nei, bruke den til og sitte på msn med osv (min konto) Har ingen interese av hennes saker og ting.. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Poenget med fingeravtrykks-leser er at "uten finger,ingen PC"... finnes ingen måte å omgå dette på. Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Se denne filmen laget av mythbusters: Det skal nok fungere.. http://www.youtube.com/watch?v=mDvTp4AydnQ Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Spør henne om du kan bruke den da vel -- er det så vanskelig? Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Snakk med søsteren din. hvis du ikke får bruker så la maskinen være... Blir jo litt som "jeg prøver å hacke/bryte meg inn på noen andres pc men den har passord, kan noen hjelpe meg og cracke det?" Lenke til kommentar
mkon Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er det ibm så er det bare å trykke random på fingerlesern, er ikke så god teknologi enda:P Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 fikk bruke den, og man kan velge om man skal bruke fingeren eller passord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå