LOBOS Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kunne trenge noen anbefalinger fra andre. Her er HK kravene jeg har. Må støtte: AM2, OCZ type ram ( DDR2 6400 eller mer ), PCI-E ( SLI er ikke nødvendig ), ha standar lyd, nettverk LAN, USB2.0, min 4dimms med 8GB ram støtte og minst Nforce570, men helst høyere (Nforce590). Pris: Helst ca 1000, men maks 1500. Ingen 2000+ kort altså. ---------- Fra før har jeg sett på denne: Asus M2N-E KR: 900 Men har lest litt om at den ikke har god ram støtte, div produsenter feks OCZ; og kan, om man er uheldig, være veldig ustabil. Takker for svar. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dette hovedkortet er jeg veldig fornøyd med. Har lest at det er et veldig bra kort og klokke med, det står til og med på pakka hvis jeg ikke husker feil. Kjører det sammen med en 4200+ og 1GB corsairs xms ram. Fungerer helt utmerket! Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Skal ta en titt på den. Kostet ikke mye heller..., fra riktig butikk da . Takker for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå