ATI vs GeForce Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hallo, jeg går VG1. VI har nettopp fått pcer men er selfølgelig ikke admin. Skal foreksempel jeg og noen andre lane blir alt blokkert av diverse ting og brannmur. Dette kan bare fikses om man selv er admin. Så noen muligheter for å finne ut admin passord her? All hjelp tas imot me stoooor takk! Lenke til kommentar
Utsynet Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det er vel en mening at du ikke har fått adminpassord. Regner med at du bryter de reglene som omfatter bruken av pc ved skolen hvis du skaffer deg admin tilgang. Så vil du ikke ha PC på skolen er dette veien å gå. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg skjønnte den ikke dessverre... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Stenges Det er ikkje meininga at gud og hvermansen skal ha adminpassordet, Viss det er noko som skal vere åpna så er det å spørre. i komme seg inn med uatorisert tilgang så kan dette slå stygt ut på karakterene dine. Så for din egen del, la være, du ødelegger berre for deg sjølv. Og er det verd å få på slike idiotting på vitnemålet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg