Hagr Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hei jeg har hatt litt windowstrøbbel i det siste og lånde derfor en harddisk av en kompis hvor jeg la over alle mine viktige filer til hans disk og formaterte mine to partisjoner, installererte windows på en av mine partisjoner, la over mine filer til bake til den andre partisjonen min og tok ut disken jeg lånte.... når jeg starter opp nå står det at NTLDR mangler... da jeg hadde i begge diskene (3 partisjoner) var det slik: C: den jeg lånte D: min systempartisjon E: min mediepartison Hva skal jeg gjøre?? please hjelp meg MVH. Harald Lenke til kommentar
Kheperu Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Hva med å teste denne løsningen? (Klikk meg) Endret 25. oktober 2006 av Kheperu Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 tror ikke det er problemet... jeg formaterte jo den disken... så da ble vel ntldr slettet? eller? er det ingen måte å bruke xp-disken på? Lenke til kommentar
sycho Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hadde dette problemet selv. Da var det at boot priority på diskene stod feil! Sjekk ut dette i BIOS. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Får det hvær gang en av ide diskenene mine hopper fremfor raptordisken i boot priority, ta å endre der. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 jeg finner ikke noe boot priority i min bios hvor finner jeg den? har standard k9N platinum cmos setup BIOS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå