TrinitiX Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg ny harddisk og fant 2 stk i samme prisklasse som jeg kunne tenke meg. De koster akkurat like mye og har like stor lagringsplass. Det gjør meg veldig usikker på hvilken av de 2 jeg skal velge. Western Digital Caviar SE16 320GB SATA2 16MB 7200RPM -http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318471 eller Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA2 16MB 7200RPM -http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320709 Hvis noen har tips til hvilken av dem jeg skal velge, så tar jeg imot det med takk Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har alltid hatt disker fra WD men valgte denne gangen akkurat den Seagate disken du lurer på. Må si meg godt fornøyd med den også har den ett lavere støynivå en WD. Den har også kommet godt ut i tester jeg har sett av Seagate disker. Lenke til kommentar
TrinitiX Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Okei Flere som har noen erfaringer med disse diskene eller vet noe ? takk! Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har seagaten selv synes den fønker veldig bra støyer ikke og er til en billig penge Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Alltid likt seagate's interne disker best.. Men jeg vet ikke om du kommer til å "merke" noe forskjell xP Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Seagate sin nye serie .10 er nok de beste "vanlige" diskene på markedet. WD bruker alltid litt gammel teknologi, og er ett billigmerke, men diskene er gode for all del. Når de koster like mye ville jeg definitivt vagt seagate. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Min stemme går til seagate. Er en test her hvor 750GB-disken måles mot noen andre (også WD tror jeg). og den vinner. Ikke pga kapasiteten, men pga ny teknologi. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Min stemme går til seagate. Er en test her hvor 750GB-disken måles mot noen andre (også WD tror jeg). og den vinner. Ikke pga kapasiteten, men pga ny teknologi. 7157717[/snapback] Nå skal det sies att større disker gjerne har større datatetthet, og att det fører til bedre ytelse, men likevel er nok seagate best. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) I tillegg har Seagate 5 års garanti på diskene sine, så dette er en "no-brainer". Ser absolutt -ingen- grunn til å gå for WD. Hitachi kan muligens være interessant hvis du trenger strømsparings- og støykalibreringsfunksjoner. Endret 30. oktober 2006 av KAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå