Arne Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei! Det var litt vanskelig å forklare dette i emnenamnet, men her er det eg vil. Eg har ein pc. Han har lyduttak bak (der koplar eg høgtalarane til) og framme. Bak koplar eg altså høgtalarane til. Framme på maskina har eg ein raud og ein grøn plass eg kan putte inn pluggar. Viss eg koplar inn f. eks. eit headset i den raude eller grøne utan å trekke ut bak, kjem lyden framleis ut bak. Eg kunne tenke meg at uttaket framme virkar som eit primæruttak, slik at når eg koplar headsetet til framme, så kjem lyden i headsetet, og ikkje i høgtalarane. Det er litt slitsomt å måtte gå bak pc'en heile tida viss eg vil bruke headset... PS: EG HAR STASJONÆR PC... Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Funker uttaket foran når du ikke har noe koblet til bak da? Sånn at du vet det funker i det hele tatt Men jeg tror man enten må bruke det foran eller det bak. Jeg TROR det altså, hehe. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Skal skjekke no... EDIT: Nei, det virkar ikkje... Då er det vel mest sansynleg ein utgått driver, eller noko sånnt? Korleis kan eg laste ned ny? Endret 26. oktober 2006 av Fjott Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Da er det nok ikke driveren, men at portene på fremsiden ikke er koplet til i det hele tatt (fysisk - inne i kabinettet)... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hm... Det var veldig rart! Det er jo Fijitsu siemens som har skrudd han i samen... Så for å fikse dette må eg opne pc'en? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva slaks lydkort har du ? Jeg har Realtek og jeg kan slå av foran, og bak eller bare bak og bruke de 2 foran:P Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Eg har audigy, eller noko saannt, trur eg. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 EHEM! Er det berre meg, eller er det mindre aktivitet på forumet no enn for ca. 1-2 månader sidan? Då var det altid nokon som svarte, men no er det mykje mindre. Eg har laga eit par trådar i det siste, og det er lite aktivitet i fleire av dei... Eg har audigy, eller noko sånnt, trur eg. Lenke til kommentar
qrow Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvis det går an, er det noe du stiller opp i lydkonfigurasjon programmet. Letteste er bare å søke på google, er du skriver hvilken pc du har osv. Men leit litt i oppsettet, så finner du det helt sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå