g@bb@ Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Kjøpte LOTR: Battle Of Middle Earth i går. Overraskende bra! De har ihvertfall klart å fått til kontrollene på en grei og brukervennlig måte Lenke til kommentar
redflame Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 jepp er enig der.. musikken burde vert forandret.. noe Svart Metal hadde ikkje gjort noe! 7151373[/snapback] Har lest at man kan gåi cd butikker i spillet og kjøpe cd`er med favoritt musikken sin og ha det som bakrunsmusikk i bilen(e) man har. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Endte opp med Perfect Dark Zero, ettersom jeg er superfan av 1'ern. Har ikke prøvd enda. 7162516[/snapback] Da er sjangsen ganske stor for at det spillet skuffer deg. Har fått inntrykk av at samtlige her inne som spillte 1`ern i ihjel syns PDZ er ein stor nedtur Eg gidder ihvertfall ikkje kjøpe dette etter å ha spillt demoen. Eg er ein av de som har PD på N64 som ein av mine favoritter innen spill noengang da Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Kjøpte et nytt spill her omdagen: Echanted Arms. Var noe av det størte besje-spillet jeg noen gang har prøvd! Bare så dere vet min mening. Hehe. Men, en ting jeg lurte på. Har også Dead Rising. Og lurte på hvordan man kan komme in i den butikken som selger våpen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå