Gå til innhold

Info tråden om spill til 360 - Vil du vite noe?

g@bb@

Anbefalte innlegg

En tråd hvor du kan få tak i informasjon ang spill som er/skal lanseres til Xbox 360.

Og kanskje skrive en liten anmeldelse av dine spill, eller ditt siste spill kjøp?

Istedenfor å lete gjennom masse poster, kan vi bare spør eller si ifra hvis vi kommer over et spill som vi mener bør testes, evt kjøpes av andre xbox 360-eiere.

Vel, skal kjøbe Xbox 360 i dag, eller i morgen, trenger litt onfo om noen spill som er aktuelle for meg å kjøpe:

Ninty-Nine-Nights

Noen som har prøvd det? Hvordan er det å spille? Holdbarhet og blir du fort lei av det?

Half-Life 2

Er det likt som på PC? Hvordan er kontrollene? Vanskelig uten mus?

Saints Row

Er det bra? Ligner det på noe ala GTA/Freedom Fighter's?

Dead Rising

Kanskje mitt mest sikkre kjøp, men hvordan er det?

The Elder Scroll's® IV: Oblivion™

Selvfølgelig, et deres flagg skip. Anbefales?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oblivion er et spill som i de fleste tilfeller tilbyr godt over 20 timer med spilling.

Hvis du liker det er det stor sannsynlighet at over 100 timer går med i dette fantastiske spillet.

Mange mener at det er litt for "mainstream" og prøver å få mange kjøpere.

Grafikken er kanskje det beste på 360 hittil, og questene er svært morsomme. (Thieves Guild eier).

Jeg elsker Oblivion og det er definitivt verdt pengene (det er en grunn til at gamer.no ga spillet 10/10).

Lenke til kommentar

Jeg kan si litt om de spillene jeg har prøvd.

Dead Rising: Supert spill. Jeg trodde kanskje det skulle bli litt ensformig og kjedelig og bare drepe zombier, men det var det absolutt ikke. Har absolutt ingen innvendinger mot spillet, det er utrolig morsomt med en drøss med sprøe karakterer. Og spillet høres og ser utrolig bra ut. Folk nevner få lagringspunkt som noe negativt men jeg syns ikke det gjorde noe.

Saints Row: Har ikke spilt så mye av det enda, men det jeg har spilt er bra. Er en blåkopi av GTA-konseptet, men det er bare positivt.

Oblivion: Helt enig med Stonemeister :D Elsker det spillet, har gått med over 200 timer for min del.

Du kommer ikke til å angre hvis du kjøper Dead Rising og Oblivion ihvertfall.

Endret av xeran2
Lenke til kommentar

Ninety-Nine Nights, Saints Row og Dead Rising finnes som demoer på Xbox Live så hvis du kjøper deg Premium versjonen av Xbox360 (eller Core + Harddisk) kan du laste ned demoene og prøve spillene selv.

Les gjerne Gamer.no sine omtaler av Xbox360 spill. Liste her: Gamer.no omtale av Xbox360 spill.

Half Life 2 er vel ikke kommet til Xbox360 enda. Men generelt sett er ikke en håndkontroll like presis som en mus, men dette tar utviklerne høyde for ved å gjøre det litt enklere å treffe fienden når du skyter.

Oblivion: Jeg syntes Oblivion er et veldig bra spill og jeg har hatt moro i mange timer med det. Spillet kan bli litt kjedelig/repeterende etter hvert siden de fleste grotter, ruiner og oblivion portaler har en tendens til å ligne litt for mye på tidligere grotter, ruiner og oblivion portaler du har hvert i. Så har du sett en grotte har du sett dem alle. Alt i alt er det et veldig bra spill, men det er mest imponerende de første timene.

Lenke til kommentar

Vel, har gått til innkjøp nå, og svidde av 3.205 og har da kjøpt : Xbox, Oblivion og Dead Rising. Men desverre så må jeg ut å jobbe (:cry:) så jeg får ikke prøvd den enda. Men det blir også stort innkjøp av diverse brus-artikler og snop til i kveld/natt :thumbup:

Litt O.T : hvordan lagres spill-fremgangen? Minne kort eller noe?

Vet ikke så mye om Xbox360 :blush:

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar
Vel, har gått til innkjøp nå, og svidde av 3.205 og har da kjøpt : Xbox, Oblivion og Dead Rising. Men desverre så må jeg ut å jobbe  (:cry:) så jeg får ikke prøvd den enda. Men det blir også stort innkjøp av diverse brus-artikler og snop til i kveld/natt  :thumbup:

Litt O.T : hvordan lagres spill-fremgangen? Minne kort eller noe? 

Vet ikke så mye om Xbox360  :blush:

7148919[/snapback]

Ikke si at du har kjøpt Core?? Ihvertfall må du kjøpe harddisk som koster godt oppe under 800,-

Lenke til kommentar
Hmm, jeg skal kjøpe spill på fredag, lurer på hvilket.

Har litt smålyst på enten Saints Row eller Dead Rising, men er åpent for så og si alt utenom bil- og fotball-spill :p

Noen som kan anbefale noe?

(Ikke Oblivion, kompis har det som jeg kan låne av han)

7149544[/snapback]

Har ikke prøvd Dead Rising men Saints Row er forsåvidt morsomt. Det trengs dog en patch for online delen for å kvitte seg med laggen som er der for øyeblikket. Foruten det bør du like GTA type spill og like høy, dunkene "ganga" musikk (eller opera, full inferno med skyting og det som er mens det strømmer høykultur opera ut av bilen er bare moro)

Lenke til kommentar
Musikken er nettopp det som setter meg skikkelig tilbake, spillet virker litt for "gangsta" og "real" for meg, nesten på grensa til det teite..

Jeg likte San Andreas, men vet ikke helt.

Noen som vet hva dem tar for Halo 2 forresten? Har 2-3 kuponger som må brukes på ett spill på over 360 kroner (100 kroner avslag per kupong)

7150859[/snapback]

Halo 2 koster vel 99 kroner nå ca? Burde ligge i tilbuds bingen hos de fleste ^^

Og ja, må innrømme at musikken var litt for ensformig. Selv om det er ett "gangsta" spill bør da folk få litt å velge i når det kommer til musikk.

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

Hehe, vel, en radio kanal for metall kunne vært noe. Personlig hadde jeg vel mest problemer med å finne forskjellene med kanalene selv, var en reggea, en...pop sak dings? og klassisk musikk. Resten hørtes veldig likt ut, men er kanskje jeg som er noob når det kommer til rap og hip hop ;p

Lenke til kommentar

Da kan jeg slenge meg på og spørre litt om Gears of War. Først trodde jeg at 17/11 var en verdensomfattende lansering, men ser at US får det 12. og med tonnevis av morro tilgjengelig på launch day. Kommer vi i Europa til å få noe lignende den 17.?

Snakker om premiene, konkuransene etc.

Lenke til kommentar
Da kan jeg slenge meg på og spørre litt om Gears of War. Først trodde jeg at 17/11 var en verdensomfattende lansering, men ser at US får det 12. og med tonnevis av morro tilgjengelig på launch day. Kommer vi i Europa til å få noe lignende den 17.?

Snakker om premiene, konkuransene etc.

7154434[/snapback]

Det er ikke blitt bekreftet enda om vi i Europa vil få konkurranser i forbindelse med lanseringen.. Hadde vært veldig morro om MS hadde gjort det samme for oss europeere :)

Lenke til kommentar
Musikken er nettopp det som setter meg skikkelig tilbake, spillet virker litt for "gangsta" og "real" for meg, nesten på grensa til det teite..

Jeg likte San Andreas, men vet ikke helt.

Noen som vet hva dem tar for Halo 2 forresten? Har 2-3 kuponger som må brukes på ett spill på over 360 kroner (100 kroner avslag per kupong)

7150859[/snapback]

Halo 2 koster vel 99 kroner nå ca? Burde ligge i tilbuds bingen hos de fleste ^^

Og ja, må innrømme at musikken var litt for ensformig. Selv om det er ett "gangsta" spill bør da folk få litt å velge i når det kommer til musikk.

7151195[/snapback]

Jeg har knapt hørt gjennom en eneste sang fra musikken i spillet, men heller gått for musikken jeg har lagra på hd eller på pc-en. Anbefales!

Lenke til kommentar

Noen som forresten har fått spilt Splinter Cell: Double Agent? Er selv på 3. brettet. (Basen til de "slemme" folka).

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Blir gal av den forbanna mazen man skal igjennom. Noen som har en slags løsning på den? Finner ikke veien, og dørene lukker seg hele tiden for meg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...