Åsmund Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 midt mål er å ha god kjøling som er MEGET stille. den jeg tenkte på var denne: NoiseControl CPU-kjøler, "Silverado" jeg har msi kort. noen som vet om denne vifte passer til midt msi kt3 hk? eller er det noen som mener jeg kan oppnå like lite støy med en anen vifte til samme pris? Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Trenger jeg å si MIST Silten Twin på http://www.microplex.no ? //Chris Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 passer ikke på msi hovedkort pga kondensatorer. kammeraten min kjøpte den men den passa ikke. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Quote: Den 2002-11-08 11:52, skrev Åsmund:passer ikke på msi hovedkort pga kondensatorer.kammeraten min kjøpte den men den passa ikke. det gjelder ikke alle msi kort. tror microplex har en oversikt! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 jeg og kammeraten min har akkurat samme hk. Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Alpha PAL 8045 + Enermax 80mm eller papst 12db Har den jeg. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 da er det avgjort. jeg kjøper alpha+ papst 12db vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå