Don Juan Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Formaterte senest i sommer, med samme hardware som jeg har nå. Og da gikk alt greit. Men nå har jeg formatert igjen, flere ganger, og samme skjer hver gang når jeg installerer SP2 til min orginale Windows XP Pro. Det som skjer er at når maskinen starter, og Windows logoen kommer, og Windows laster (den blå linja som går fremover), så blir den bare der. Ingenting skjer. Ingen harddiskaktivitet, eneste som skjer er den blå linja går fremover. Og slik står den bare. Noen som har peiling? Edit: Det samme skal sies når jeg prøve å starte opp i sikkerhetsmodus. Svart skjerm bare. Og den streken som blinker oppe i venstre hjørne. Endret 25. oktober 2006 av Naitsan Lenke til kommentar
b21a Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 høres merkelig ut men kan du ikke kjøre en logget oppstart, da finner du eventuelt ut hva det er den stopper på. Kan være en eller annen driver som skulle vært oppdatert. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Det gikk heller ikke med logget oppstart! Men jeg har heldigvis endelig funnet løsningen på problemet. Problemet var filen SPTD.sys, en #&%&"#/%" fil som følger med Daemon tools. Slettet denne filen + en relatert en, og slettet noen poster i registeret. Og da var problemet løst. Forbanna daemoon tools. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå