Gå til innhold

Billig Diablo II - gjerne expansion også

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan vel si meg enig i at dette blir vel en slags "king-o'-hack-'n'-slash" men jeg synes det er gøy allikavel, jeg! :smile: det som er gøy er å spille diablo etter noen måneder med D&D (evt D&DA) for det er så sinnsykt mye bedre karakter-utvikling...:smile: asså, all ære til verdens mest populære rollespill-system, men det blir litt FOR nazi når folka dine ikke kommer høyere enn 10-12 i level...:smile:

Lenke til kommentar

hehe...

Tøft å se noen som spiller det, har spillt det siden den kom... Begynner å bli litt smålei nå men..

Tror d2 koster rundt 200,- på elkjøp og d2exp koster vel rundt 250,-. Det var verdt i sinn tid å kjøpe orginal, orginal cd key til å spille på nett. Nå er vel serverne fulle av cheatere men men..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-11 20:44, skrev Bitex:

Du kan også prøve

De selger og tar imot brukte dataspill i alle formater, man finner ofte "nesten" nye spill til 2-300 kroner under fullpris i hylla ved siden av.

Prisene går fra 49,- (shabby utseende bokser) til 249,- (like godt som orginalen).

De sender sikkert i posten også. Send dem en mail.

Handler masse der jeg, den er i Oslo.

Finnes i Drammen og på Buskerud Storsenter også, med flere steder også sikkert. Er kanskje en avdeling som ligger nærmere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...