JoeDohn Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 jeg prøvde D2-demoen igår (jaaa, skyt meg for at jeg er så treg) og nå skjønner jeg hvorfor alle sier det er så ellevilt bra...:smile: men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette billig? takk Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Vel, det er jo bare å tråle kjøp/salg sider, men hva med å ta en titt på f. eks. Divine Divinity først? http://www.gamer.no/omtaler/divine_divinity/ Har omtrent samme gameplay, bedre grafikk, og er historiedrevet i mye større grad. (Jeg ble enormt skuffa over D2 da det kom, mest fordi jeg hadde venta meg litt mer intelligent gameplay.) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 kan vel si meg enig i at dette blir vel en slags "king-o'-hack-'n'-slash" men jeg synes det er gøy allikavel, jeg! :smile: det som er gøy er å spille diablo etter noen måneder med D&D (evt D&DA) for det er så sinnsykt mye bedre karakter-utvikling...:smile: asså, all ære til verdens mest populære rollespill-system, men det blir litt FOR nazi når folka dine ikke kommer høyere enn 10-12 i level...:smile: Lenke til kommentar
gostevning Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 hehe... Tøft å se noen som spiller det, har spillt det siden den kom... Begynner å bli litt smålei nå men.. Tror d2 koster rundt 200,- på elkjøp og d2exp koster vel rundt 250,-. Det var verdt i sinn tid å kjøpe orginal, orginal cd key til å spille på nett. Nå er vel serverne fulle av cheatere men men.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Du kan også prøve http://www.spiderman.no/ De selger og tar imot brukte dataspill i alle formater, man finner ofte "nesten" nye spill til 2-300 kroner under fullpris i hylla ved siden av. Prisene går fra 49,- (shabby utseende bokser) til 249,- (like godt som orginalen). De sender sikkert i posten også. Send dem en mail. Handler masse der jeg, den er i Oslo. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 20:44, skrev Bitex:Du kan også prøve http://www.spiderman.no/De selger og tar imot brukte dataspill i alle formater, man finner ofte "nesten" nye spill til 2-300 kroner under fullpris i hylla ved siden av.Prisene går fra 49,- (shabby utseende bokser) til 249,- (like godt som orginalen).De sender sikkert i posten også. Send dem en mail.Handler masse der jeg, den er i Oslo. Finnes i Drammen og på Buskerud Storsenter også, med flere steder også sikkert. Er kanskje en avdeling som ligger nærmere. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Er en i Trondheim. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 21:27, skrev Jellyfisk:Er en i Trondheim. Pell deg på IRC en tur a Jelly, long time no see. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå