Teldar Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Er noen "hakk" på chokene mine. Hva betyr I, III, og IIII? Skal på rypejakt i helga - vismuth, ammo 12/70 Hvilke choker skal jeg velge og i hvilken rekkefølge skal de fyres av? Er helt fersk på dette skjønner dere... Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 En ganske god regel er at du bruker åpne choker til tidlig rypejakt, dvs når rypa trykker og er nær, trangere choker bruker du senere i jakta eller når rypa er noe på avstand. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 X = full = 70% = 1/1 XX = improved modified = 65% = 3/4 XXX = modified = 60% = 1/2 Du finn vel ut etter kvart kva du treng... skift etter behov. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg har det slik at i det første løpet har jeg stor spredning (||), mens i det andre løpet har jeg litt mindre spredning, for da ser jeg for meg at fuglen har kommet litt lengre unna, og at det er hensiktsmessi=) Lenke til kommentar
Kai_pai Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) hva er chokes? kan noen forklare meg det? takk! Endret 6. februar 2007 av Kai_pai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå