Hagr Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 nei... den ligger ikke der... er det dumt?? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 du kan jo alltids gjøre slik jeg sa... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 jo men eneste problemet er at jeg og han jeg lånte hard disken av er veeeeldig uvenner for tida:P hehe eneste grunnen til at jeg fikk låne hans hard disk var at han skal kjøpe min Pc nummer 2 (signaturen min) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 vel, du kan jo alltids bare formatere systempartisjonen... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) var vel det som gjorde at NTLDR ble slettet in the first place... eller?? Endret 25. oktober 2006 av Hagr Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 ikke slettet, antageligvis så ligger den på kameraten din sin hdd Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 jepp hehe var det jeg trorre også... er ingen måte å finne tilbake den fila? hmm... jeg klarer meg ikke veldig lenge uten data hehe Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Jeg fant en CD som jeg kunne boote når jeg hadde dette problemet og før jeg fikk fikset det. Så kan du boote på den måten til du finner noen løsning på det. trykkepå! edit: Iso du kan bruke for winxp her Hvis du ikke har diskett Endret 25. oktober 2006 av BigFatty Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det kan være at filen er der fortsatt, men at det har skjedd noe med bootrekkefølgen. Pass på at du har harddisken på samme kabel på samme kontroller som før, og at riktig disk er satt som bootdisk i BIOS. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 ja men NTLDR finnes ikke på harddisken når jeg starter gjenopprettingskonsollen og kjører "dir" på C: Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Jeg fant en CD som jeg kunne boote når jeg hadde dette problemet og før jeg fikk fikset det. Så kan du boote på den måten til du finner noen løsning på det.trykkepå! edit: Iso du kan bruke for winxp her Hvis du ikke har diskett 7149364[/snapback] TUUUUSEN HJERTELIG takk.... det må jeg prøve med en gang.... utrolig snille folk her på forumet forresten: hvordan gjør jeg det?? bare brenner iso image på en cd plate og boote med cdrom stasjonen ? Endret 25. oktober 2006 av Hagr Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg fant en CD som jeg kunne boote når jeg hadde dette problemet og før jeg fikk fikset det. Så kan du boote på den måten til du finner noen løsning på det.trykkepå! edit: Iso du kan bruke for winxp her Hvis du ikke har diskett 7149364[/snapback] TUUUUSEN HJERTELIG takk.... det må jeg prøve med en gang.... utrolig snille folk her på forumet forresten: hvordan gjør jeg det?? bare brenner iso image på en cd plate og boote med cdrom stasjonen ? 7150107[/snapback] Nei. Du kan ikke bare legge isoen på cd'n. Hvis du har nero med startsmart trykk på "kopi og backup" og finn isoen. Hvis du ikke har nero, last ned CdBurnerXP, velg det øverste valget(create a new data...), file-->write disc from iso file. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 jaja... var det jeg mente... å brenne det som et iso image inn på cden Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 TUSEN TAKK BigFatty... du er genial nå er pcen min oppe og humper igjen tuusen tuusen takk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 TUSEN TAKK BigFatty... du er genial nå er pcen min oppe og humper igjen tuusen tuusen takk 7150778[/snapback] NP Du må bruke cd'n hver gang du skal starte helt til du får ordnet ntldr fila da. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Du finner NTLDR på Windows-cden, så da kan du enkelt legge den inn på systempartisjonen.* Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kan en av dere som kom med forslag til løsning titte her? https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry7152402 Har ett "utvidet" problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå