Husam Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 ...og vanligvis pleier idéprosessene mine å gå fort. Men nå virker det som om kreativiteten min har gått i dvale. Noen budskap, stikkord eller konsepter dere vil nevne for å få tankeprosessen i gang? Hadde vært strålende. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Prøv å lage noe som spiller på seerens forventninger og deretter gjør narr av det. F.eks, i mørket hører vi buldrende fottrinn, så skrur lyset seg på og det er et lite barn (eller SteffyBoy) som står der. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Takk for input. Hmmm, ønsker å lage en kort film som virker seriøs og tankevekkende hele tiden, men er fortsatt ikke kommet altfor langt. Keep it coming. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Ingen flere? Er helt slått ut over hvor tom jeg er for ideer nå jeg... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Du klarer vel å lage en del med det jeg foreslo. Så fort du er igang med den kreative prosessen, dukker det gjerne opp nye ideer. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Fat-Pie.com hjelper kanskje? Hvertfall på inspirasjonen Det er ikke mulig å se Salad Fingers filmene eller Spoilsbury Toast Boy Part 2 uten å bli inspirert. Endret 28. oktober 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Takk, scarface! Sånne ting er det vel egentlig jeg er på jakt etter Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Chris Cunningham er en fin fyr å få inspirasjon fra. -Rubber Johnny -Windowlicker - - -All is Full of Love Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er bare tenke litt, prøve å få noen idéer og så utvikle de. Å se på flashfilmer er inspirerende, men kan dra deg litt ut av prosjektet. Noen flashanimastører jeg liker veldig godt. http://sqeezy.deviantart.com/ http://lazymuffin.deviantart.com/ Kanskje du kan få litt inspirasjon av resultatet av et lignende prosjekt jeg hadde i høst. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå