ronhen Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Jeg kjører Windows xp og har ikke mulighet til å få startet noen spill (svært få går). Jeg kommer inn i menyen på de fleste spill, men bildet blinker eller er helt uleselig. Da jeg går videre for å spille avsluttes spillet og jeg kommer tilbake til Windows, eller maskinen låser seg. Jeg kjører akkurat samme drivere som på Windows ME, men det funker fan ikke! Kan noen hjelpe meg ?? Kan vell være noe med skjermkortet, men jeg bruker jo samme drivere som på ME. Har også prøvd å oppgradere drivere...men nei Lenke til kommentar
be321 Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 det er nokk drivere som er problemet directx for win2000 !!!!! og nyeste drivere til nvidia (hvis du har det da) http://www.nvidia.com Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Er det ingen som klarer å skjønne noe av windows xp.. Jeg er så lei av att folk ikke klarer noenting, KJØP DER PLAYSTATION!!!!! Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Mye hjelp å få av deg ja, DeejPhant.. Pørv å innstaller nye drivere du tror jeg. Kan ikke bruke ME drivere på XP da _________________ *-----------------------* Duron elsker alle barna [ Denne Melding var redigert av: Monhart på 2001-12-15 00:38 ] Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Det er dumt å kjøpe Windows XP nå. Fordi det er alt for mange driver og andre problemer. Min tips: Vent med å kjøpe XP til Second edition kommer ut! Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Trodde Micr$oft holdt seg til Service pakkker på nt-baserte os, og ikke ga Sec. edititon Lenke til kommentar
Pop Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Synes ikke XP er dårlig på spill heller faktisk. Har prøvd med litt eldre spill også, som Half-Life, Unreal Tournament, og de nyeste som RTCW, Comanche 4 og Aliens vs Predator 2. Alle ser ut til å gå like bra. Jeg har nesten fått litt troen på MikkeMyk nå jeg... nesten. -P- Lenke til kommentar
normal Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Quote: On 2001-12-15 02:40, AMDXP skrev:Det er dumt å kjøpe Windows XP nå. Fordi det er alt for mange driver og andre problemer. Min tips: Vent med å kjøpe XP til Second edition kommer ut! --------- Kjøpe? LOL gidder jo ikke KJØPW MS produkter da Lenke til kommentar
unwill Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Hadde det samme problemet, men innstallerte nye drivere og alt fungerte bra. Tror det var glide drivere eller noe sånt. Lenke til kommentar
ronhen Skrevet 15. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2001 Jeg kjører ikke ME-drivere da... ble litt feil der.. Jeg bruker de originale driverne som fulgte med. Har da installert Win 2000 driver + har prøvd å oppgradere, men funka ikke. Lenke til kommentar
arts221283 Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Jeg har ikke problemer. Prøv og bytt til nvidia drivere fro winXP Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 XP Fungerer perfekt på spill, mye bedre en Win 2000 bl.a p.g.a compatiblitets modusen i XP som gjør det muligt å spille spill som ikkje var skreve med tanke på NT kjernen i det hele tatt.. Bare skaff deg XP driverene til det hele... det virker nå innlysende... -gamer, fool, pain in the neck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå