Gå til innhold

Kan moderatorene moderere stengning av tråder her?

Anbefalte innlegg

Jeg leste en interessant tråd her under "Tilbakemeldinger -> tilbakemeldinger om forumet". Tråden ble opprettet i går (tirsdag 24.10.06) kl 09:39. Som alle vet pleier det ikke ramle inn tusenvis av tråder på dette underforumet, hvilket jeg synes er greit. Da går det nemlig an å få med seg hva som menes og sies...

Nuja, i dag (altså onsdag) ca kl 14:50 skulle jeg finne igjen dette inlegget. Men til min store fortvilelse hadde moderatorene foretatt "razzia" på dette underforumet, og stengt hundrevis av tråder. Dette medførte at jeg måtte lete etter aktuell tråd, og på side 3 dukket den opp.

Alle de trådene som ble stengt hadde ikke noe nytt innhold, moderatorene ville bare stenge de. Så da legger de inn tekst ala den som sees nedenfor. Dette medfører en horribel bumping av irrelevante og gamle tråder. Tråder som ingen lenger er interresert i å lese, iallefall siden det ikke lenger går an å kommentere/svare på postene.

Hvis ikke trådene stenges, medfører vel ikke det noen problemer for forumet? Selv om et problem noen tar opp kanskje har blitt løst, eller et forslag har blitt vedtatt/avvist er det da ikke behov for å stenge tråden?? Jeg klarer ikke helt å forestille meg grunnen til stengningene...

Hadde vært koselig å fått en begrunnelse fra moderatorene om hvorfor..

Selv om dere selvfølgelig ikke trenger å oppgi grunn, jeg er klar over hvem som eier nettverket, og eierne skal få lov til å håndeve sine egen regler som de selv vil. Tross alt hviler våres forum-kontoers eksistens på hw-teamets velvilje :)

Slenger med et bilde av slik denne underkategorien fremstod for meg, samt standarsvaret moderatoren bruker for å stenge en tråd:

*automatisk svar*

Problemet er løst, stenges

post-70441-1161781980_thumb.png

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og ueland foretok en såkalt "razzia" på dette forumet i går ved disse tider grunnet at vi skulle få sett over hva folk ønsket og gjøre noe med dette.

Alle trådene som ikke lenger hadde en grunn til å være åpne ble derfor stegt og alle tråder som ikke var spesielt gamle fikk en slik automatisk moderator melding :)

Vi har merket oss en hel haug med tråder som vi skal gjøre noe med etter denne "razziaen" ;)

Lenke til kommentar

ah, oki.

men er det mulig for dere å stenge en tråd uten at den bumpes?

F.eks. hvis dere ikke legger inn inlegg, men bare stenger tråden. Jeg ser jo bakdeler ved det også, men men.. er liksom litt rart når samtlige tråder på førstesiden er stengt, det gir et litt dårlig inntrykk. :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...