Gå til innhold

ATI er historie

Mr. Mustard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ATI skal være røde ikke grønne :) Det er vel bare begynnelsen på slaktingen av ATI navnet...

7147786[/snapback]

AMD-grønt :D

7148490[/snapback]

hadde det nå endelig vært ekte BRG istedet for den ekle lysegrønne fargen, minner meg om helt andre ting enn CPUer :)

Jeg er spendt på hvordan navnet kommer til å endre seg etterhvert.

Ikke jeg, ATI vil bli faset ut til fordel for AMD navnet, uansett hva AMD hevder. Som en annen sier; de skal promotere AMD og ikke ATI. Og dersom de ikke promoterer ATI for alt det er verd, så er det usannsynlig at de vil fortsette med ATI navnet, hvertfall dersom de bygger opp AMD navnet og det får stor markeds/salgsverdi.

Lenke til kommentar

Syns trådstarter burde forandre på topicen, den er svært misledende. Videre er jeg veldig sikker på at både AMD og ATI har uttalt flere ganger at de vil beholde ATI-navnet grunnet dens sterke stilling i markedet. Sier seg selv at AMD vil vise at de nå eier ATI med en fusjon av hjemmesidene, men å si at ATI er "historie" går jeg ikke med på.

Lenke til kommentar
Syns trådstarter burde forandre på topicen, den er svært misledende.  Videre er jeg veldig sikker på at både AMD og ATI har uttalt flere ganger at de vil beholde ATI-navnet grunnet dens sterke stilling i markedet.  Sier seg selv at AMD vil vise at de nå eier ATI med en fusjon av hjemmesidene, men å si at ATI er "historie" går jeg ikke med på.

7154630[/snapback]

En ting er hva de sier, en annen ting er hva de gjør. Historien viser at dette somregel ikke er en og samme ting :) Hvor mange ganger har vi ikke hørt denne historien? De aller fleste større selskaper har vel minst ett varemerke på samvittigheten.

Lenke til kommentar
Ser jo ut som om det går dårlig med amd for tida da, Intel knuser dem jo i alt som heter tester :/

7158198[/snapback]

Dårlig og dårlig... AMD har gjort det så sinnsykt bra de siste 5 årene, at en intel ledelse (som bare har vart en par måneder) ikke vil gjøre så mye skade om de klarer å dytte ut en verdig konkurrent snart.

Lenke til kommentar
Ser jo ut som om det går dårlig med amd for tida da, Intel knuser dem jo i alt som heter tester :/

7158198[/snapback]

Dårlig og dårlig... AMD har gjort det så sinnsykt bra de siste 5 årene, at en intel ledelse (som bare har vart en par måneder) ikke vil gjøre så mye skade om de klarer å dytte ut en verdig konkurrent snart.

7158402[/snapback]

Synes det er gøy at AMD gjør det bra, men misliker sterkt ATI stuntet. De har ødelagt noe som var i ferd med å utvikle seg til en fin balanse mellom ATI og nVidia, både på GPUer og brikkesett. Jeg mener og tror at AMD med dette sannsynligvis gjør større skade på lengre sikt enn Intel noengang kunne gjort. Kjøper Intel nVidia, så vil jeg si at det omtrent er en katastrofe for oss hjemmebyggere, vi ender fort opp med å i praksis kjøpe ferdige systemer uansett hva vi gjør..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...