lost79 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har hatt problemer med PC'n en stund nå... Endte i blå skjerm, eller at jeg ikke fikk startet PC'n i det hele tatt... Fikk tips om at det skulle hjelpe å legge inn operativsystemet på nytt. Får det endelig til etter flere omstarter og filer som ikke kunne kopieres. Men får fortsatt blå skjerm. Prøvde så å bytte om på hard diskene, for å se om det hjalp. Men nei. Hva kan være galt? Takknemlig for all hjelp Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 har du klokket? prøv å resett bios. og sjekk temperaturene. Lenke til kommentar
powerslave Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hva er spesifikasjonene på pc'ne din? ram? hk? psu? cpu? prøv og koble fra div enheter som du ikke er "nødt" til og ha for at maskinen skal funke. hvis du har en annen pc som du kan låne deler fra er også det fint. prøv med annen psu feks. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Feilkoden som vises på blåskjermen er svært viktig for å kunne søke etter mulig årsak på Google eller hos Microsoft. Blåskjerm kan ha mange årsaker. Men hvis du ikke har feilkoden kan du begynne med å teste minnet (f.eks memtest86 fra UltimabootCD). Lenke til kommentar
fraber Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Har du to minnebrikker? Jeg hadde lignende problem og da tok jeg ut ene minnebrikken og da virket det. Koblet og fra alt som ikke trengs under en nyinstallasjon. Endret 25. oktober 2006 av fraber Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 det er nok hardware feil ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå