SjurE Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei, Jeg er webansvarlig for et lite firma som har utviklet verktøy for barnehager, sfo m.m. www.barnehageforum.no www.sfonett.no www.jagoo.dk m.m. Jeg bruker i dag klassisk .asp og SQL2000 men går nå over til SQL2005. Har også planer om å gå over til .aspx /.net gradvis. Mest i VBScript men også noe Java ++ Det jeg er på utkikk etter er en fast avtale med enten 1 god programmerer som kjenner disse språkene og som har ledig kapasitet. Et lite firma kan også være aktuelt. Jobben vil bestå av å være med på videre utvikling av siden (vi har mange prosjekter på gang som skal utvikles) og en annen del av jobben er også å inngå i en slags "vaktordning" som webansvarlig / support. Dette gjelder der f.eks. jeg er på reise eller ferie eller ikke på jobb av annen grunn og våre samarbeidspartnere (både i Norge, Sverige og Danmark) trenger support / noe som ikke fungerer som må rettes eller andre ting etter avtale. Er usikker på om dette er riktig forum. Har noen tips om andre forum jeg kan poste til, vennligst gi meg råd om dette ogsåsmile.gif.. Er det noen som trenger å vite mer så send meg gjerne epost: [email protected] mvh Sjur Eldevik Habitus As / BarnehageForum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg